Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw droombaan

Jouw droombaan

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Programmeur.

Gaat hoe het er nu uit ziet wel lukken :)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Reclameborden schilderen op festivals, lijkt alsof die kerels niet hard moeten werken,

CRUMK4p.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha! Damn hippies...

Je weet dat die linker geen kerel is hè?
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Haha! Damn hippies...

Je weet dat die linker geen kerel is hè?
Klik om te vergroten...

Serieus? Nou anderszijds heb ik al meiden geramd die mannelijker waren hoor :tongueout:
Of het bewust weggelatene in mijn onderschrift betreffende de vrouw impliceerde misschien dat het vooral de vrouwen zijn die de kastanjes uit het vuur halen ( fout fout ik weet het ), wat ik ook bedoelde ik was lang wakker, en heb inderdaad de vrouw niet ontwaard in het idyllische beeld , omdat de acid aan 1 dollar mij met jefferson airplane tunes in het hoofd tollend deed wegmijmeren.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn droombaan zou surfen zijn of rondreizen met een camper rond heel de wereld voor videos/documentaires te maken. Nog 1 is mensen in 3de wereldlanden helpen. Ik donneer altijd geld aan goed doelen zeker als ik zo een uitgehongerd jongetje of meisje van 5 jaar zie dan krijg ik de tranen in me ogen van zulke beelden en te bedenken dat wij hier eten wegsmijten maarja zo is de wereld nu eenmaal. De arme mensen worden armer en de rijke mensen worden rijker en het word erger met de jaar.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pianist.

De pure euforie die ik ervaar als ik piano speel na bijvoorbeeld een stressvolle en drukke dag is niet te evenaren. Het is een uitlaatklep voor mij. De goede muziek kan bij mij zulke sterke emoties loswrikken dat ik me weinig beroepen kan voorstellen waar ik gelukkiger van ga worden dan pianist.

Het tovert een stemmetje in mijn hoofd dat zegt:

"FUCK YEAH, THIS! Dit is waarom ik leef!"
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De asistent van de plastische chirurg die schaamlipcorrecties doet, en jij die dan de pre screening doet van wie al dan niet in aanmerking
lkomt voor de ingreep lijkt me nmakkelijk jobje, nuja , je moet wel rekenen dat je dan vreemde dingen ziet ook,
langwerpige schaamlippen, vleesgordijntjes tot bijna op de knieen en wie weet mss de ''blue waffle'' google image if you dare,
tzou je met een angst kunnen opzadelen die job, om nog een slipje uit te doen bij toekomstige partners?
en zo is het altijd iets, er is maar 1 mooi werk en dat is vuurwerk !!!!
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wou altijd ook dierenarts worden, dat gaat hem nu niet meer worden want heb mn school verprutst
Maar om nu te werken bij een vogelopvang lijkt me super, ik ga binnenkort de eerste stap zetten als vrijwiligger en dan zie ik wel weer verder,
Leuke post
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#9
HardcoreGabber zei:
Mijn droombaan nationaal vrachtwagenchauffeur. Volgend jaar maart ga ik me eerste stap zetten, begin op een caddy en kan langzaam doorgroeien naar vrachtwagenchauffeur.
Klik om te vergroten...
Ik ook maar kon het niet betalen nu ben ik Heftruckchauffeuse ook leuk vrachtwagens lossen en ook met een elektrische pallettruck naar de afdelingen brengen. Daarvoor 25 jaar Horeca. En zou graag in een dakloze opvang willen werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."