#1
Programmeur.
Gaat hoe het er nu uit ziet wel lukken![:)]()
Gaat hoe het er nu uit ziet wel lukken
Haha! Damn hippies...
Je weet dat die linker geen kerel is hè?
Ik ook maar kon het niet betalen nu ben ik Heftruckchauffeuse ook leuk vrachtwagens lossen en ook met een elektrische pallettruck naar de afdelingen brengen. Daarvoor 25 jaar Horeca. En zou graag in een dakloze opvang willen werken.Mijn droombaan nationaal vrachtwagenchauffeur. Volgend jaar maart ga ik me eerste stap zetten, begin op een caddy en kan langzaam doorgroeien naar vrachtwagenchauffeur.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."