Gewoon beetje steken fso, niet heel pijnlijk fso maar voel het wel. En heb trouwens ook last van mn zicht, dat ik niet op een punt kan focussen. Zal dat blijven of na n tijdje weer weg gaan
Ik ga niet lullig doen over je lul.
Maar deze belullige klachten zijn niet de normale symptomen die je lullige kik zou moeten vertonen.
In zou zoals
@Ganggang💯 al voorstelde voor de zekerheid eens naar de huisarts gaan en eerlijk uit leggen wat er zo lullig is aa je lul.
Sorry man , maar zo een topic is echt een binnekopper en kunnen niet anders als grappen , we bedoelen het goed hoor.
Zoon lullen zijn we niet
![:grin:]()
We lachen je niet uit We hebben onderling gewoon wat fun , als je daar niet tegen kan 🤣
Wacht een paar daagjes af en ga naar je huisarts , kan pas een gezwollen prostaat zijn door de drift, om gewoon een onschuldige blaasontsteking.
We zijn geen artsen , we kunnen enkel advies geven ( en grappen
![:)]()
)
Kga slapie doen, terusteeeeeug