Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErectiepil

Erectiepil

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AnoniemhppdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Ik heb het ff voor je opgezocht en " dokter erectie" zegt het volgende :

Zelden (bij 1 tot 10 op de 100 mensen)

Oogklachten, zoals wazig zien, een blauwgroene waas voor de ogen, dubbelzien, pijnlijke rode ogen, lichtovergevoeligheid, verlies van gezichtsveld. Dit gezichtsverlies kan blijvend zijn. Raadpleeg altijd uw arts als u merkt dat uw zicht verandert. Ook deze bijwerking komt vaker voor bij de hoge dosering. Als u een erfelijke aandoening aan het netvlies van uw ogen heeft, raadpleeg dan voor gebruik uw arts.

Echter bevat het Cenforce 200 erectiemiddel welgeteld 200mg Sildenafil in plaats van 100mg Sildenafil dat de welbekende Kamagra erectiepillen als inhoud hebben. Wees er dus bewust van dat als u deze erectiepillen gaat kopen, dat u erectiepillen gaat bestellen die twee maal zo sterk zijn als gewoonlijke erectiemiddelen. Voor de beginnende gebruikers raden we het dan dus ook aan om eerst de Cenforce 100mg te proberen voordat u aan deze sterke jongens gaat beginnen. Toch de 200mg besteld? Dan kunt u ze eventueel nog doormidden breken of zelf in 4 delen. Vaak is 50mg Sildenafil al meer dan genoeg voor een stijf geslachtsapparaat.
Klik om te vergroten...

het is alleen dat ik niet op een punt kan focussen is niet echt zichtverlies toch, dus dat zelf wel wegtrekken toch
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anoniemhppd zei:
het is alleen dat ik niet op een punt kan focussen is niet echt zichtverlies toch, dus dat zelf wel wegtrekken toch
Klik om te vergroten...
Neem gewoon voor de zekerheid contact op met je huisarts. Dit is een online forum waar geen artsen op aanwezig zijn, in ieder geval niet op professionele wijze.

Volgens mij ben je gewoon op zoek naar het antwoord dat het wel over gaat, maar dat kun je nooit online concluderen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anoniemhppd zei:
Gewoon beetje steken fso, niet heel pijnlijk fso maar voel het wel. En heb trouwens ook last van mn zicht, dat ik niet op een punt kan focussen. Zal dat blijven of na n tijdje weer weg gaan
Klik om te vergroten...
Ik ga niet lullig doen over je lul.
Maar deze belullige klachten zijn niet de normale symptomen die je lullige kik zou moeten vertonen.
In zou zoals @Ganggang💯 al voorstelde voor de zekerheid eens naar de huisarts gaan en eerlijk uit leggen wat er zo lullig is aa je lul.
Sorry man , maar zo een topic is echt een binnekopper en kunnen niet anders als grappen , we bedoelen het goed hoor.
Zoon lullen zijn we niet :grin:
We lachen je niet uit We hebben onderling gewoon wat fun , als je daar niet tegen kan 🤣
Wacht een paar daagjes af en ga naar je huisarts , kan pas een gezwollen prostaat zijn door de drift, om gewoon een onschuldige blaasontsteking.
We zijn geen artsen , we kunnen enkel advies geven ( en grappen:) )
Kga slapie doen, terusteeeeeug
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lul de behanger
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anoniemhppd zei:
het is alleen dat ik niet op een punt kan focussen is niet echt zichtverlies toch, dus dat zelf wel wegtrekken toch
Klik om te vergroten...
Ik zou dat wel scharen onder wazig zien eigenlijk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Dit is prachtig.
Klik om te vergroten...
Ik vond het ook wel even grappig, maar OP komt met een serieuze klacht over een onderwerp wat al lastig is om openlijk te bespreken. Alle onderbroekenlol maakt het niet makkelijker om het onderwerp te bespreken. Dus ik zou het wel fijn vinden als de grapjes ook weer een keer ophouden :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."