#1
Gewoon beetje steken fso, niet heel pijnlijk fso maar voel het wel. En heb trouwens ook last van mn zicht, dat ik niet op een punt kan focussen. Zal dat blijven of na n tijdje weer weg gaan
Neem gewoon voor de zekerheid contact op met je huisarts. Dit is een online forum waar geen artsen op aanwezig zijn, in ieder geval niet op professionele wijze.het is alleen dat ik niet op een punt kan focussen is niet echt zichtverlies toch, dus dat zelf wel wegtrekken toch
Ik ga niet lullig doen over je lul.Gewoon beetje steken fso, niet heel pijnlijk fso maar voel het wel. En heb trouwens ook last van mn zicht, dat ik niet op een punt kan focussen. Zal dat blijven of na n tijdje weer weg gaan
Ik zou dat wel scharen onder wazig zien eigenlijk.het is alleen dat ik niet op een punt kan focussen is niet echt zichtverlies toch, dus dat zelf wel wegtrekken toch
Ik vond het ook wel even grappig, maar OP komt met een serieuze klacht over een onderwerp wat al lastig is om openlijk te bespreken. Alle onderbroekenlol maakt het niet makkelijker om het onderwerp te bespreken. Dus ik zou het wel fijn vinden als de grapjes ook weer een keer ophoudenDit is prachtig.
Je vraagt je af of je nu de lul bent?
Als jullie me niet kunnen helpen dan ben maar gewoon stil.
Jij bent echt lulligLaat ze maar lullen hoor..
Ze bedoelen het niet lullig 😊
Waar bestaat die last uit?(..) beetje last aan de penis.
Ben je nu op je pik getrapt?Als jullie me niet kunnen helpen dan ben maar gewoon stil.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."