Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErectiepil

Erectiepil

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AnoniemhppdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon beetje steken fso, niet heel pijnlijk fso maar voel het wel. En heb trouwens ook last van mn zicht, dat ik niet op een punt kan focussen. Zal dat blijven of na n tijdje weer weg gaan
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anoniemhppd zei:
het is alleen dat ik niet op een punt kan focussen is niet echt zichtverlies toch, dus dat zelf wel wegtrekken toch
Klik om te vergroten...
Neem gewoon voor de zekerheid contact op met je huisarts. Dit is een online forum waar geen artsen op aanwezig zijn, in ieder geval niet op professionele wijze.

Volgens mij ben je gewoon op zoek naar het antwoord dat het wel over gaat, maar dat kun je nooit online concluderen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anoniemhppd zei:
Gewoon beetje steken fso, niet heel pijnlijk fso maar voel het wel. En heb trouwens ook last van mn zicht, dat ik niet op een punt kan focussen. Zal dat blijven of na n tijdje weer weg gaan
Klik om te vergroten...
Ik ga niet lullig doen over je lul.
Maar deze belullige klachten zijn niet de normale symptomen die je lullige kik zou moeten vertonen.
In zou zoals @Ganggang💯 al voorstelde voor de zekerheid eens naar de huisarts gaan en eerlijk uit leggen wat er zo lullig is aa je lul.
Sorry man , maar zo een topic is echt een binnekopper en kunnen niet anders als grappen , we bedoelen het goed hoor.
Zoon lullen zijn we niet :grin:
We lachen je niet uit We hebben onderling gewoon wat fun , als je daar niet tegen kan 🤣
Wacht een paar daagjes af en ga naar je huisarts , kan pas een gezwollen prostaat zijn door de drift, om gewoon een onschuldige blaasontsteking.
We zijn geen artsen , we kunnen enkel advies geven ( en grappen:) )
Kga slapie doen, terusteeeeeug
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lul de behanger
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anoniemhppd zei:
het is alleen dat ik niet op een punt kan focussen is niet echt zichtverlies toch, dus dat zelf wel wegtrekken toch
Klik om te vergroten...
Ik zou dat wel scharen onder wazig zien eigenlijk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Dit is prachtig.
Klik om te vergroten...
Ik vond het ook wel even grappig, maar OP komt met een serieuze klacht over een onderwerp wat al lastig is om openlijk te bespreken. Alle onderbroekenlol maakt het niet makkelijker om het onderwerp te bespreken. Dus ik zou het wel fijn vinden als de grapjes ook weer een keer ophouden :wink:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, zonder dollen. Waar heb je last van dan?
A
AnoniemhppdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo,
Ik heb paar dagen geleden redelijk wat gedronken (weet dat dat afgeraden wordt), en toen daarna n halve erectiepil gepakt voor de seks, het ging om een Cenforce 200gr. Ik heb geen last gehad van n stijve die niet weg ging etc. Maar wel nu nog paar dagen later beetje last aan de penis. Mijn vraag is dus kan er aan de penis blijvende schade zijn opgelopen? Of is het gewoon dat dat even moet bijtrekken n paar dagen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je vraagt je af of je nu de lul bent?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
8️⃣6️⃣ zei:
Je vraagt je af of je nu de lul bent?
Klik om te vergroten...

Das wel een hele lullige opmerking 🤭
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je bent de lul
A
AnoniemhppdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als jullie me niet kunnen helpen dan ben maar gewoon stil.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lullig dit.
R
RaysLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb je met je met cenforce meer seks gehad dan normaal? Deed het al eerder pijn of kwam dat achteraf?
Hoe gaat het pissen?
En de hamvraag... Wat zijn je specifieke klachten?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Anoniemhppd zei:
Als jullie me niet kunnen helpen dan ben maar gewoon stil.
Klik om te vergroten...

Laat ze maar lullen hoor..
Ze bedoelen het niet lullig 😊
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Laat ze maar lullen hoor..
Ze bedoelen het niet lullig 😊
Klik om te vergroten...
Jij bent echt lullig
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien moet je je probleem wat duidelijker beschrijven. Op deze manier kan je wat grapjes verwachten.

Je gaat toch ook niet naar de garage en zegt: mijn auto is stuk, kan je hem repareren?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Anoniemhppd zei:
(..) beetje last aan de penis.
Klik om te vergroten...
Waar bestaat die last uit?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Anoniemhppd zei:
Als jullie me niet kunnen helpen dan ben maar gewoon stil.
Klik om te vergroten...
Ben je nu op je pik getrapt?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moeje koeksje en dikke lul? dialect voor Moet je een koekje hebben dikke lul?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."