#1
Het hoeft ook niet per de een v te zijn, mag ook m. Mar voorkeu is v. Gaat niet om daten, maar om ontmoeten. Verhalen delen.
De spijker op zijn kop, dank je @De Dunne ❤️ Gezien je verhaal lijk jij trouwens op de ideale kandidaat 😉Prima toch? Gelukkig mogen meningen verschillen!
Ik zelf heb het gevoel dat het wel serieus bedoeld is. Ik voel me vaak ook meer geroepen om om te gaan met mannen als met vrouwen. Voor bepaalde activiteiten of gespreksonderwerpen heb ik echt de voorkeur voor om met mannen om te gaan.
En we weten niet het hele verhaal en kennen ts niet, dan is oordelen misschien niet gewenst.
Misschien overdrijf ik nu maar er zijn in NL helaas heel veel mensen die geen echte vrienden hebben en eenzaam zijn. You never know you know.
Ik hoop dat @Floris 1982 een match vind!