Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOproepje

Oproepje

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Floris 1982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Floris 1982 zei:
Het hoeft ook niet per de een v te zijn, mag ook m. Mar voorkeu is v. Gaat niet om daten, maar om ontmoeten. Verhalen delen.
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Prima toch? Gelukkig mogen meningen verschillen!
Ik zelf heb het gevoel dat het wel serieus bedoeld is. Ik voel me vaak ook meer geroepen om om te gaan met mannen als met vrouwen. Voor bepaalde activiteiten of gespreksonderwerpen heb ik echt de voorkeur voor om met mannen om te gaan.
En we weten niet het hele verhaal en kennen ts niet, dan is oordelen misschien niet gewenst.
Misschien overdrijf ik nu maar er zijn in NL helaas heel veel mensen die geen echte vrienden hebben en eenzaam zijn. You never know you know.
Ik hoop dat @Floris 1982 een match vind!
Klik om te vergroten...
De spijker op zijn kop, dank je @De Dunne ❤️ Gezien je verhaal lijk jij trouwens op de ideale kandidaat 😉
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Floris 1982 zei:
De spijker op zijn kop, dank je @De Dunne ❤ Gezien je verhaal lijk jij trouwens op de ideale kandidaat 😉
Klik om te vergroten...
HAha dank! Maar ik ben veeeeel ouder dan 38 en maar een halve vrouw :tonguewink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Martinus zei:
Samen drugs nemen vind ik best intiem. Misschien omdat ik vooral psychedelics gebruik. Als er ook maar iets klikt dan maakt niks meer uit in een totaal opengeslagen state of mind. Alle taboo,s zijn weg.

Met een wild vreemde trippen klinkt wel een beetje eng. Wie weet wat er gebeurt...
Klik om te vergroten...
Met een wild vreemde trippen klinkt inderdaad best eng! Zit je straks met een of andere psycho opgescheept en dat terwijl je tript. :fearscream: Beter elkaar eerst een beetje leren kennen denk ik.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aan de andere kant. Na 1 trip weet je ook alles van elkaar. :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Ik adviseer alle vrouwen op dit forum om nooit met een onbekende man af te spreken om meteen drugs te gaan gebruiken iig. Altijd op een openbare plek meeten en zorg dat je helder blijft!
Klik om te vergroten...
Geldt ook voor jongens en ook mannen. Laatst nog een jongen van dacht 18 jaar verkracht door een nep-Tinder date. Sowieso uitkijken. Tegenwoordig kan helaas niet alles zo maar meer. Teveel gekken op deze aardkloot.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan kom je bij van je trip. Leg je vastgebonden op bed poedel naakt met een drol op je buik. :tearsofjoy:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Dan kom je bij van je trip. Leg je vastgebonden op bed poedel naakt met een drol op je buik. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
De fantasieën die mensen soms hebben.... :tearsofjoy:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
De fantasieën die mensen soms hebben.... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

En vervolgens komt je moeder je huis binnen bezorgd omdat je al een halve dag niet berijkbaar was.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Ik adviseer alle vrouwen op dit forum om nooit met een onbekende man af te spreken om meteen drugs te gaan gebruiken iig. Altijd op een openbare plek meeten en zorg dat je helder blijft!
Klik om te vergroten...
Sowieso. Eerste date nuchter blijven. En terrasje doen. Luister naar je gevoel. Trippen doe ik al helemaal niet met onbekenden.
F
Floris 1982Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Floris 1982 zei:
Naar eigen zeggen leuke, open minded (maar dat zal iedereen hier zijn), positief ingestelde gezellige jongeman 38, zoekt een leuke, gezellige vrouw om eens samen mee te gebruiken en (diepgaande) gesprekken mee te voeren (geen sex). Een vreemde oproep misschien, maar ik heb nog nooit samen met iemand gebruikt (behalve festivals) en zie dat als interessante, leuke, inspirerende activiteit. Ben je rond de 38 jaar en zie je dit wel zitten? Dan kom ik graag met je in contact, eerst kijken of het klikt via chat ofzo. Hopelijk tot snel 😁
Klik om te vergroten...
Ik zal mijn opriep nog wat nader toelichten. In de weekenden gebruik ik voornamelijk 3-mmc. Binnen mijn huidige vriendenkring is niemand echt bekend met drugs. Vrijwel niemand weet er dan ook van dat ik dit doe. Dat maakt wat eenzaam in die zin dat ik mijn verhaal niet kwijt kan. Buiten dit om heb ik een leuk sociaal leven en ben ik alles behalve eenzaam. Graag zou ik eens babbelen met iemand die ook gebruikt. Om mijn verhaal aan kwijt te kunnen. En ja ik praat makkelijker met een v dan met een m, vandaar. Dit heeft nogmaals niets met het willen vinden van een relatie oid te maken. Hoop dat het nu wat duidelijker is. Ben je ook een beheerste gebruiker en kom je uit de buurt van Apeldoorn, dan heb ik graag eens contact. En ja uiteraard eerst middels tel / chat.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Floris 1982 Vind ik toch jammer, denk ik dan toch als je een keer aan de 3-mmc wil is met een groepie juist de manier om dat eens te ervaren. je bent meer dan welkom een keer om met de groep gek los te gaan, is toch ook veel leuker dan. Denk eerlijk ook niet dat het:
1 verstandig is voor een vrouw alleen
2 je ervaring alleen maar rijker maakt met een gezellige groep inplaats van 1 op 1 wat over het algemeen helemaal niet altijd leuk is
F
Floris 1982Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo @De Apotheker je praat vanuit jezelf, wat jij blijkbaar leuker vind. Dat is prima, maar hoeft niet voor iedereen te gelden. Een groep zie ik juist minder zitten, om de motivatie die ik heb gegeven waarom in dit wil. En of het wel verstandig is voor en vrouw?. Daaarmee impliceer je dat ik kwade bedoelingen kan hebben? Los van dat ik die niet heb zal iemand niet zomaar afspreken voordat zij een vertrouwd gevoel heeft en vise versa. We zullen elkaar eerst moeten leren kennen. En ja dan is het op basis van vertrouwen. Maar ik geloof juist ook in het positieve van de mens.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zou het toch echt proberen op een datingsite/app.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
@Floris 1982 Vind ik toch jammer, denk ik dan toch als je een keer aan de 3-mmc wil is met een groepie juist de manier om dat eens te ervaren. je bent meer dan welkom een keer om met de groep gek los te gaan, is toch ook veel leuker dan. Denk eerlijk ook niet dat het:
1 verstandig is voor een vrouw alleen
2 je ervaring alleen maar rijker maakt met een gezellige groep inplaats van 1 op 1 wat over het algemeen helemaal niet altijd leuk is
Klik om te vergroten...
TS heeft en kent geen groep die ook drugs gebruikt, dat legt ie net uit.En het is niet per definitie dat het met een groep doen leuker is of je rijker maakt. Als ts bv niet van groepen houd is 1 op 1 voor hem leuker. Voor jou misschien niet maar iedereen is anders.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
En @Floris 1982 , begrijp ik goed dat je regelmatig in het weekend 3mmc gebruikt?
3mmc is een drug die op je serotonine werkt en ook extra belastend is voor je hart en bloedvaten. Er is heel weinig bekend nog er over en het advies is daarom om net als bij mdma/xtc 2 a 3 maanden pauze te laten tussen elke keer. Ook is 3mmc erg verslavend.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Apotheker zei:
@Floris 1982 Vind ik toch jammer, denk ik dan toch als je een keer aan de 3-mmc wil is met een groepie juist de manier om dat eens te ervaren. je bent meer dan welkom een keer om met de groep gek los te gaan, is toch ook veel leuker dan. Denk eerlijk ook niet dat het:
1 verstandig is voor een vrouw alleen
2 je ervaring alleen maar rijker maakt met een gezellige groep inplaats van 1 op 1 wat over het algemeen helemaal niet altijd leuk is
Klik om te vergroten...
Dat vindt jij leuk...

Ik begrijp Floris wel. Niet iedereen heeft interesse in met een groep af te spreken, drugs of niet. Ik ook niet. Sommige mensen hebben interesse in 1 op 1 contact.

Wat betreft of het voor de vrouw te vertrouwen is... Zelf bijvoorbeeld heb ik maanden met @Syl geappt voordat wij elkaar echt ontmoetten. Je leert elkaar toch al deels kennen. Risico zal er altijd blijven, maar het leven is sowieso risico nemen. Neem als vrouw anders een taser mee. :laughing: Maar serieus... Gebruik je intuïtie en leer iemand eerst (voor hoever dat kan) goed kennen via chat/appen/bellen. Ja, het is veiliger om eerst in een groep af te spreken maar dan moet je daar wel interesse in hebben.

Je kunt digitaal trouwens ook al best een klik ervaren. Dat je maar niet uitgepraat raakt en het altijd leuk is. Dan weet je voordat je ontmoet allang dat jullie vele raakvlakken hebben qua interesses en gespreksstof. En dat het gewoon klikt. Natuurlijk is dat nog wel wat anders dan dat het in real life ook echt klikt, maar het is denk ik wel een goede indicatie.
F
Floris 1982Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
En @Floris 1982 , begrijp ik goed dat je regelmatig in het weekend 3mmc gebruikt?
3mmc is een drug die op je serotonine werkt en ook extra belastend is voor je hart en bloedvaten. Er is heel weinig bekend nog er over en het advies is daarom om net als bij mdma/xtc 2 a 3 maanden pauze te laten tussen elke keer. Ook is 3mmc erg verslavend.
Klik om te vergroten...
@De Dunne ja regelmatig in het weekend. Dank voor je waarschuwing. Vaak is het elke week, Max 3 week er tussen, maar dan val ik er toch op terug. Eerder deed ik eens per maand coke en dit leek het goedkopere alternatief, maar gebruik 3mmc wordt vaker dus gas terug. Extra motivatie na je opmerking. Tnx
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Floris 1982 zei:
@De Dunne ja regelmatig in het weekend. Dank voor je waarschuwing. Vaak is het elke week, Max 3 week er tussen, maar dan val ik er toch op terug. Eerder deed ik eens per maand coke en dit leek het goedkopere alternatief, maar gebruik 3mmc wordt vaker dus gas terug. Extra motivatie na je opmerking. Tnx
Klik om te vergroten...

Goed dat je het advies in overweging neemt. Vaak lezen we anders hier als er advies word gegeven en slaan de meesten het advies in de wind.
Helaas zijn er al heel veel mensen verslaafd of iig semi-verslaafd aan 3mmc. Het lijkt op het moment wel de meest misbruikte drug. Dat is best verontrustend omdat er nog niks bekend is over eventuele lange termijn schades, zoals bij de meeste RC’s. . Het feit dat jij er na een paar weken van geen gebruik steeds weer op terug valt is al een seintje dat je op moet passen en een verslaving op de loer ligt.

Snuif of slik je 3mmc? Met snuiven schijnen de cravings en dus de kans op verslaving groter te zijn. Ik zelf heb het nog nooit gebruikt maar de cravings schijnen echt heel erg te zijn.
Ook doseert bijna iedereen (van wat ik zelf lees en hoor) veel te hoog. Volgens meerdere websites is een dosis van 250mg al vrij hoog. Hier en elders lees ik heel vaak dat men wel een gram per keer op maakt. (Zakkie moet leeg gevoel) . Het klinkt mij aan een kant als een leuke drug maar de onbekende risico’s en de kans dat ik het te lekker vind maakt dat ik het (nog?) niet gebruik.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Goed dat je het advies in overweging neemt. Vaak lezen we anders hier als er advies word gegeven en slaan de meesten het advies in de wind.
Helaas zijn er al heel veel mensen verslaafd of iig semi-verslaafd aan 3mmc. Het lijkt op het moment wel de meest misbruikte drug. Dat is best verontrustend omdat er nog niks bekend is over eventuele lange termijn schades, zoals bij de meeste RC’s. . Het feit dat jij er na een paar weken van geen gebruik steeds weer op terug valt is al een seintje dat je op moet passen en een verslaving op de loer ligt.

Snuif of slik je 3mmc? Met snuiven schijnen de cravings en dus de kans op verslaving groter te zijn. Ik zelf heb het nog nooit gebruikt maar de cravings schijnen echt heel erg te zijn.
Ook doseert bijna iedereen (van wat ik zelf lees en hoor) veel te hoog. Volgens meerdere websites is een dosis van 250mg al vrij hoog. Hier en elders lees ik heel vaak dat men wel een gram per keer op maakt. (Zakkie moet leeg gevoel) . Het klinkt mij aan een kant als een leuke drug maar de onbekende risico’s en de kans dat ik het te lekker vind maakt dat ik het (nog?) niet gebruik.
Klik om te vergroten...

3-MMC is het best te vergelijken met coke, vind ik. Zelf vind ik de craving van beide wel meevallen, niet groter dan met om het even welke stimulant. Blijft mij ook wel verbazen dat er zoveel mensen geen maat mee kunnen houden. Maar ja, blijkbaar heeft het iets enorm verslavends voor sommigen. Snuiven is inderdaad af te raden met 3-MMC, los van dat het verslavender is, duurt het dan ook veel te kort.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
3-MMC is het best te vergelijken met coke, vind ik. Zelf vind ik de craving van beide wel meevallen, niet groter dan met om het even welke stimulant. Blijft mij ook wel verbazen dat er zoveel mensen geen maat mee kunnen houden. Maar ja, blijkbaar heeft het iets enorm verslavends voor sommigen. Snuiven is inderdaad af te raden met 3-MMC, los van dat het verslavender is, duurt het dan ook veel te kort.
Klik om te vergroten...
Zo zie je maar hoe het per persoon kan verschillen. Ik heb zelfs van mensen gelezen dat ze er echt geen ene fluit aan vonden. Saai, kutdrug etc.
Snuiven schijnt met 3mmc ook hel te zijn voor je neus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."