#1
Zo zie je maar hoe het per persoon kan verschillen. Ik heb zelfs van mensen gelezen dat ze er echt geen ene fluit aan vonden. Saai, kutdrug etc.
Snuiven schijnt met 3mmc ook hel te zijn voor je neus.
Ik vind het effect vrij flauw, ook op hogere doseringen. Maar alsnog soms wel eens leuk om te doen.
Snuiven is inderdaad niet zo’n feestje voor je neus.
