Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOproepje

Oproepje

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Zo zie je maar hoe het per persoon kan verschillen. Ik heb zelfs van mensen gelezen dat ze er echt geen ene fluit aan vonden. Saai, kutdrug etc.
Snuiven schijnt met 3mmc ook hel te zijn voor je neus.
Klik om te vergroten...

Ik vind het effect vrij flauw, ook op hogere doseringen. Maar alsnog soms wel eens leuk om te doen. :) Maar ik vind niet dat mensen die het nooit doen iets belangrijks missen. Als iemand weet dat-ie impulsief of verslavingsgevoelig is, beter niet aan beginnen.

Snuiven is inderdaad niet zo’n feestje voor je neus.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Ik vind het effect vrij flauw, ook op hogere doseringen. Maar alsnog soms wel eens leuk om te doen. :) Maar ik vind niet dat mensen die het nooit doen iets belangrijks missen. Als iemand weet dat-ie impulsief of verslavingsgevoelig is, beter niet aan beginnen.

Snuiven is inderdaad niet zo’n feestje voor je neus.
Klik om te vergroten...
Misschien probeer ik het een keer als het op mijn pad komt maar het staat niet specifiek in de planning het te gaan nemen. Om een of andere reden komen de nadelen van 3mmc bij mij sterker naar voren dan de voordelen. Sowieso ben ik een tikkie terughoudender bij RC’s.
Snuiven is sowieso niet (meer) een ding voor mij. Ik snuif eigenlijk nooit meer en slik liever. Mijn neus vind geen enkele drug leuk en krijg van alle drugs een gruwelijke Colombiaanse verkoudheid die dagen duurt. Al na 1 lijntje van iets.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Misschien probeer ik het een keer als het op mijn pad komt maar het staat niet specifiek in de planning het te gaan nemen. Om een of andere reden komen de nadelen van 3mmc bij mij sterker naar voren dan de voordelen. Sowieso ben ik een tikkie terughoudender bij RC’s.
Snuiven is sowieso niet (meer) een ding voor mij. Ik snuif eigenlijk nooit meer en slik liever. Mijn neus vind geen enkele drug leuk en krijg van alle drugs een gruwelijke Colombiaanse verkoudheid die dagen duurt. Al na 1 lijntje van iets.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, ik heb ook een hekel aan snuiven. Die verkoudheid de dag(en) erna is echt vies. Als het even kan liever oraal.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind snuiven echt schitterend.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
3mmc snuiven is net zo erg als 2cb snuiven. Nooit meer.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
voor die opkikker!

1601836263741.png

#animalbehaviour
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik adviseer alle vrouwen op dit forum om nooit met een onbekende man af te spreken om meteen drugs te gaan gebruiken iig. Altijd op een openbare plek meeten en zorg dat je helder blijft!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."