#1
Graag!
Dat worden dus extra laxeerpillen en extra viagra. Weet je ook meteen hoe je met een stijve gaat schijten 🤣
Graag!
Krijg ik er een grotere wc bij ? Moet hem nou al onder het schijte op de bril leggen anders komt die tegen de pot rand maar daar heb ik natuurlijk met een stijve geen last van.Dat worden dus extra laxeerpillen en extra viagra. Weet je ook meteen hoe je met een stijve gaat schijten 🤣
Ik ook! Liefde hiervoor hahaha.
Ik vind jullie allemaal geweldige mensen.
Ga echt stuk om dit topic. 😂
Ja leuk he! ik zag dat @Snuffelaar ook wel leuke activiteiten voor ons in petto had.Nou ik zie al een nieuwe groepsactiviteit ontstaan voor een aankomende meet...
Dat is geen antwoord op de vraag...Het was niet met een groep maar 1 goede vriend.
Ja leuk he! ik zag dat @Snuffelaar ook wel leuke activiteiten voor ons in petto had.
Ik spreek uit eigen ervaring dat crossfap toch wel de vriendschap sterker maaktDat is geen antwoord op de vraag...
Awh jammer ik wou al een uitzondering maken voor jou dat je mee mocht doen met een strapon. de activiteiten zijn men onlyJa, ik sla ff over...
Zo erg is dit nietTijdens een cantus bier drinken uit elkaars schoen
wordt een *COCK*tail van allerlei drugsafval, benieuwd wie het tripreport daarna gaat schrijven![]()
dacht dat ik maar een beetje vunzig was.... maar sinds TS dit topic startte spuit er alleen nog maar gore taal uit mijn toetsenbordDiegene die het moet opdrinken... 🤣
dacht dat ik maar een beetje vunzig was.... maar sinds TS dit topic startte spuit er alleen nog maar gore taal uit mijn toetsenbord![]()
Ik spuit meestal op mijn toetsenbord.dacht dat ik maar een beetje vunzig was.... maar sinds TS dit topic startte spuit er alleen nog maar gore taal uit mijn toetsenbord![]()
Laten we zeggen dat ik een paar jaar deel uitgemaakt heb van een studentenclub waarvan twee jaar in het praesidium. Dan kom je wel wat dingen tegen.
Waarom heb ik het beeld dat die jongens die dit soort groepsruk doen de "pietjanwillem" en "roderick" figuren zijn...
Omdat dat ook zo is.![]()
Bijvoorbeeld?Hee! Hier ook ex-studentenvereniging! (Niet bestuur maar wel tijdje lid.) Er werden wel ranzige dingen gedaan, maar deze kende ik nog niet. :’) Goeiedag zeg lol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."