Ik begrijp dit ook niet echt helemaal.
M'n pa heeft al z'n hele leven epilepsie en eerlijk gezegd ken ik niemand die graag een aanval uitlokt hoor. Ze zouden liever geen epilepsie hebben.
Ik kan het wel begrijpen dat je de effecten leuk vindt dat je ervan krijgt en zo kan je je epilepsie als iets goed vinden, maar dit is toch totaal ongezond?!
Ik neem seroquel maar ik zie mezelf dat niet snuiven hoor.
Ik zou drugs en etc... aan de kant laten en eens een specialist vind in jouw type epilepsie want je slaapmechanisme zal ook wel al naar de kloten zijn.
Hier zat ik ook aan te denken, als jij een aanvalt krijgt en je verliest het bewustzijn en je krijgt een black out moeten we je gewoon laten liggen?
@Jmths dat cliché advies vind ik niet echt cliché want met zo'n raar levensstijl denk ik niet dat de TS buitenkomt.
Zoals je ook zei de TS gebruikt quetiapine als copingsmechanisme om te kunnen slapen en als de TS zelf weet dat het maar een aanvulling is van medicatie zonder doel, zou je het beter stoppen dan.
Dus eigenlijk wil je een ander middel voor te trippen zeg maar?
Ik ken genoeg epilepsie middelen maar eerlijk gezegd ben ik bang dat als ik die zou zeggen dat je ze begint te misbruiken zoals depakine.
Je hebt zelfs niet veel aan een high van depakine of lamotrigine (lamictal).
Misschien eerst de wijze van je leven veranderen voor je iets anders wilt gebruiken.
Want iedere keer een aanval uitlokken kan niets anders slecht zijn voor je.