Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uit fatsoen doe ik fluffie zooi, maar liever niet. Een goudvis is oranje voor de reguliere mens. Er behoeft soms geen uitleg..... Maarja. Latch - Wikipedia nl.wikipedia.org"
"Stats: Bp 98, Sq 153, Dl 171. Vandaag: 10:00 Graven > 6 x40L tuinaarde > stoepbanden leggen 8m > 13:00 Brood/ei/tomaat/ham/karnemelk > 40 planten poten / en aantal verplaatsen > Kippenren aanpassen (gaas verwijderen en planten horen en gaas weer op maat maken> 18:00 1,5 speklap en stampot andijvie + yoghurt > Vegen > opruimen > in de tuin zitten tot donker > forum > Snacks: Shake met fruit en veel drinken. Opleiding: Boekhouding MBO > SJD HBO > Psychologie OU. Certificaten: Heftruck > Lpic 1 t/m 5 > fraude uitkeringen > vervalsing ID, RBW en aanverwanten. laats gekochte boeken: https://www.bol.com/nl/f/turn-left-at-orion/37912527/ http://www.dehilster.info ..........."
"Age: 38 #HouseCleaner....... #Chemicals Door mijn autisme had ik het niet door....... Je loopt op de gekste plekken binnen waar niemand komt omdat ik niet een dreiging bent geweest en ze wisten dat ik autisme had. De enige deal was niet aan mijn meisje komen....... Alles bedreigen wat je wilt en mijn hele familie, maar meisje is de legitiem reden voor mij om wraak te nemen. iedereen weet de regel dat je niet aan het meisje komt. Elke vijand is dan je vriend."
"Nog 1 nachtje....... zwaar bloed uit de neus en niet goed... Laatste nachtje doen, dit is kort op elkaar....... Dit is niet goed..... Ik ve"
"Ik moet mij morgen herinenner dt dit gebeurt en dat er bloed is. Ik weet niet meer maar moest snuiten en er was allemaal boel... ik moet morgen stoppen."
"Wel, quetiapine moet je niet een paar dagen snuiven...... Het was niet een bloedneus maar overgeven met bloed blijkbaar. Wel vanuit de neus en was gewoon heel erg misselijk op den duur. te fanatiek om te willen slapen."
"Dit hele onderwerp zou er al uit moeten en het trimbos is ook een lachertje geworden.... Dit forum pretendeert claims op de frontpage die al niet meer waar zijn...... Fuck my ass om nog te claimen dat je een pro actieve houding hebt als beheerder...... Het Trimbos reageert al heel lang niet meer. Laten we het testen......"
"https://www.lumc.nl/sub/3010/att/1383378. << vanwege bovenstaande discussie. Mijn ervaring met stoppen na 20+ jaar blowen tot 4 gram per dag was positief, ik heb in de avond nog een heerlijke smoke sessie gedaan met een pijpje, waterpijp, Blunt en gewoon wat creatieve bouwsels. Heerlijk gedronken daarbij (bruine rum) en de hele avond/nacht aan het piano spelen geweest totdat ik te stoned was en naar bed ben gegaan. Daarna nergens last van gehad en een aantal dagen later merkte dat ik wat actiever begon te worden en niet alles bleef liggen met uitstel gedrag. In theorie heb ik geen klachten gekregen op oude klachten na die ik al had en niet meer voldoende onderdrukt werden (epilepsie). Verder heb ik het als positief ervaren om te stoppen en merkte ook gewoon dat ik te oud begon te worden om zo door te gaan. De OP met klachten die je kunt verwachten en de tips die handig zijn heb ik niet ervaren of gedaan. Mijn leven is gewoon doorgegaan en ben alleen actiever geworden. Ik heb het ook niet gemist omdat het geen doel had om te blowen (geestelijk), en dat ik lichamelijk weer klachten kreeg van epilepsie was op voorhand duidelijk en ook bewust."
"Onderliggende dwangneurose komt wel eens naar voren bij MDMA, verder lijkt autisme ver uit de buurt omdat deze niet aangewakkerd kan worden door drugs. Maar wel super interessant omdat ik zwaar autisme heb dus alles wat je omschrijft herken, alleen gaat autisme nog iets verder dan een paar stoelen op de plek zetten. Verder weet ik dat er mensen zijn met autisme die het als zeer onprettig ervaren als iemand zegt (zomaar) dat zij zich zwaar autistisch voelen, ik heb daar geen moeite mee omdat ik blij ben met mijn autisme. Maar het is voor mij wel heel interessant omdat je van alles beschrijft waar ik mee kamp en de ervaring leert mij dat MDMA absoluut niet helpt en het nog erger maakt. #Zetmijaanhetdenken. Wat gebeurde er toen je de tintelingen kreeg en je de kleding om je lijf voelde........ was elk naadje in je kleding versterkt en jeukte het? Zag je dat alle sin je omgeving nog beter op de plek gezet kon worden maar dat ook je hele kamer inrichting beter kon? (mijn hele huishouding is ingesteld op kleuren en hoeken)."
"s503 zei: Leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! Ik wou hier nog op reageren toen je het plaatste maar was heel ver weg op dat moment en dacht alleen maar ik moet nog niet reageren nu en terug komen als ik weer bij zinnen ben. Dus bij deze Daarna blijkbaar heel vaag gedaan op het forum.... Ik vind het onderwerp drugs en psychische stoornissen wel het meest interessant. Mag ik ook vragen wat jouw ervaringen precies zijn met drugs? Zijn er bepaalde drugssoorten die juist je autisme versterken en heel erg aanwezig doen lijken? Alles behalve designer drugs en 1 keer bedwelmt met GHB in een kroeg tijdens sluiting toen er niemand meer was (Later recht gezet met de poot; lees opzettelijke bedwelming om misbruik te maken). De volgende keer dat ik het meemaak is het handig om het op te schrijven want ik weet nu niet zo goed of ik het duidelijk kan beschrijven. Het is alsof iedere aanraking incl kleding gewoon een soort van agressie/irritatie/ opwekt. Het voelde bijna een soort van licht branderig maar ook in mijn middenrif krijg ik dan een rare druk. Ik voel een soort van walging in combinatie met dat opgejaagde gevoel. Ik heb wel eens de kleding kapot getrokken van mijn lijf af zo erg en dat ik begon te huilen door imitatie en agressie. Ik heb idd ook heel erg dat ik muziek constant moet veranderen en dat het iedere keer maar niet goed is. Actief zijn zoals rennen, wandelen, dansen, werkt niet op zo’n moment. Ik ga dan fiepen in een onderwerp zodat ik mijzelf totaal geestelijk kan uitputten en dan doorgaan tot het einde, daar waar het lichaam gewoon zelf stopt en het genoeg vind. Ook voel ik mij meestal een klein beetje schuldig voor mijn vriend die bijv lekker wil knuffelen. Ik zet mijzelf in een “bubbel” als ik in zo’n space kom maar word heel spraakzaam. Knuffelen vind ik prettig met mensen om wie ik veel geef, mensen die niet aangemerkt zijn als pure liefde kan ik niet verdragen en ongewenste aanrakingen worden gestraft met agressie. In mijn dagelijkse leven wanneer ik nuchter ben ervaar ik soms dat prikkels mij teveel worden. Of ik raak van streek als ik zie dat m’n mailbox nog vol is, en zelfs de gedachtes dat m’n playstation berichten nog ergens volstaat met reclame bullshit. Ik heb alles afgekapt en mij opgesloten tot het internet contact na met een aantal hoogbegaafde mensen die in gelijke spreken en de redundantie direct weg is (met nieuwe goede contacten wordt dit direct afgesproken en is er wederzijds begrip). Muziek staat soms al snel te hard Ik ben een muziek savant en als ik fiep gaat het steeds harder en kan soms 20 seconden van 1 nummer op replay zetten. en ook raak ik de coördinatie kwijt als ik bijv alleen ergens sta en d’r komen ineens allemaal mensen naar binnen zoals bij mij thuis in de keuken. Verschrikkelijk, ik ga heen en weer lopen en raak totaal uit mijn doen. Voel mij helemaal opgejaagd en weet dan niet waar ik het moet zoeken en alles loopt mij voor de voeten. Ik weet dan niet meer waar ik heen moet! Plaats het eerst even omdat ik ander moe ga worden en nu herhaling lees. Ga zo weer verder........ Klik om te vergroten..."