#1
Hmm nou ik wil wel spieren kweken, maar eigenlijk ook niet te veel moeite doen :P Na m'n halve marathon in maart begonnen met fitness, 2x in de week en 1x nog rennen. Eigenlijk wil ik nu wel weer gaan trainen voor een halve maar ik wil ook mijn baby spierballen niet kwijt.. Keuzesssss hahaSkirre zei:Als je van je zelf kan zeggen dat je gezond eet (en het ook echt meent) dan ben je zeker goed bezig! Ik denk alleen dat mijn doelen qua sporten iets anders zijn dan die van jou. Misschien betrap je jezelf er ooit nog op dat je er ook langzaam aan meer mee bezig gaat zijnZERO- zei:Zijn jullie allemaal hardcore sporters of zo? Ik fitness en het enige wat ik doe is gezond eten (zonder vlees), ik bak er vast niks van![]()
Het heeft bij mij ook een jaar of 3 geduurd voor ik echt op m'n eten ging letten.
@benniesmitters. Je hebt gelijk, de anticonceptiepil werkt niet dus daarom heb ik een spiraaltje laten plaatsen. En in de periodes dat ik het slik, neem ik geen stimulerende middelen