Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk boek, (titel en schrijver) heb je het meeste gelezen?

Welk boek, (titel en schrijver) heb je het meeste gelezen?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
PHiKAL en THiKAL
H
Hija de la luna 1

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Het boek is vele malen beter dan de films :)
Klik om te vergroten...
Leest het vlot ?
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 27554
Klik om te vergroten...
Net zoals het leven van Alexander de GRote…..heb ik ook zo van genoten vroeger….een vorst die er toen al voor uitkwam ook mannen lief te hebben….
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lezen is mijn hobby. En ik heb zovele auteurs al gelezen maar altijd eens ze MOETEN afleveren binnen een deadline vind ik hen slechter en slechter worden. Dus ben zo benieuwd naar nieuwe goeie schrijvers, nog niet met contracten….
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien Kruistocht in spijkerbroek. Ik ben helemaal geen lezer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het door mij het vaakst gelezen boek was "gezworen kameraden" van de bekende auteur Leon Uris.
Een ex equo was het weergaloze epos van Tolkien, "in de ban van de Ring".
De verfilming van dit giga verhaal was ook al zo'n ontzettend goed werkstuk.
Het verhaal over de draak Smaug in de verfilming vond ik ( naast Gollem) het beste technische gedeelte wat ik ooit gezien heb...
Ontelbare keren gelezen deze twee boekwerken!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Donald Duck. Veruit het meeste gelezen.

Ik vind de Tom clancy boeken tof. Spannende technologische boeken met veel aandacht voor detail. Als ik het lees is het net of ik er zelf in zit. Mijn hart gaat sneller kloppen, hou mijn adem soms vast. Er is geen boek wat mij zo’n sensatie kan geven als een Tom clancy boek.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Virginia Andrews bloemen op zolder reeks, wel meer dan 6x gelezen. De Harry Potter reeks en Twilight ook wel makkelijk een 4 x gelezen. Heel vroeger ook de celestijnse belofte een paar x gelezen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
prd-front-549500-1-600x600.jpg







Ik ben niet zo'n lezer. Sinds de smartphone en de laptop ben ik steeds minder gaan lezen en ik ben er ook steeds minder snel in geworden. Met mijn studie is dat vervelend, maar dan zal ik gedwongen meer moeten lezen dus hoop er dan ook langzamaan vlotter in te worden.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 27531







Ik ben niet zo'n lezer. Sinds de smartphone en de laptop ben ik steeds minder gaan lezen en ik ben er ook steeds minder snel in geworden. Met mijn studie is dat vervelend, maar dan zal ik gedwongen meer moeten lezen dus hoop er dan ook langzamaan vlotter in te worden.
Klik om te vergroten...

Goud. Deze was ook heel interessant om te lezen van een goede schrijver.

logo.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Goud. Deze was ook heel interessant om te lezen van een goede schrijver.

Bekijk bijlage 27533
Klik om te vergroten...
Geen spoilers!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
1628532319552.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 27554
Klik om te vergroten...
Aanrader? Fantasy I assume?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Aanrader? Fantasy I assume?
Klik om te vergroten...
Zeker een aanrader. Gaat over Mongolië en Genghis Khan.
Screenshot_20210809-205208_Chrome.jpg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ah, het epos over Temudgin, die later Dzhengis Khan zou worden...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Ah, het epos over Temudgin, die later Dzhengis Khan zou worden...
Klik om te vergroten...
Het boek is vele malen beter dan de films :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."