Vorig topic over de discussie: https://drugsforum.nl/threads/gay-worden-van-speed.65071/
Ik heb gekozen voor het bij het sub forum van drugs te zetten omdat dit niet perse alleen met speed te maken heeft, maar ook met vele andere drugssoorten.
Mijn excuses op voorhand alvast voor het heropenen van een begraaft discussie, ik heb weer een episode en moet mijn aandacht ergens eventjes op kwijt. Zojuist lekker gegeten nu een half uurtje wachten tot men maag begint te werken en ik in slaap kan vallen. Terug on topic, verschillende reacties die ik zojuist hebt doorgelezen in dit andere topic lieten wel de indruk na dat dit onderwerp iets of wat controversieel is. Een enkeling haalde al aan dat dit een zogenaamde ''Troll'' zou zijn. Echter heb ik sinds het begin van mijn Amfetamine verslaving enkele homoseksuele trekjes ontwikkeld op het gebied van seks. In het begin was dit natuurlijk wel eventjes verschieten zoals dat ook voor iedereen wel is in de Queer scene als ze erachter komen dat ze toch niet heteroseksueel zijn en zich misschien anders voelen of dat hun uiterlijk niet voldoet aan hoe ze zich vanbinnen voelen. Ik zat namelijk op een seks-feestje waarvan ik eerder die week een invitatie had ontvangen na enkele informatieve gesprekken met porno productie huizen en andere acteurs. Het was 'normaal' dat er op het feestje drugs werd gebruikt en ook omdat dit geen porno-opname was maar gewoon een tussentijdse activiteit voor de mensen die aanwezig waren om een beetje te 'feesten' , zeker met het emotionele gewicht dat de corona crisis ons het afgelopen anderhalf heeft laten meedragen.
Al snel waren we 'actief' aan het 'feesten' en gebeureden er al dingen waar Orban levenslange PTDS aan over zou houden moest hij getuigen kunnen zijn van dit gebeuren. Echter zaten we allemaal onder invloed van 3MMC, Amfetamine, Cocaïne (niet heel zeker) en GHB. Iedereen had wel iets bij maar natuurlijk werd er wel niets gemixt, iedereen hield het bij zijn, haar of de persoon zen drugs van voorkeur. Natuurlijk als je met een grote groep bent kan je ook niet anders dan tijdens de daad afwisselen van personen en zie je ook andere mensen die hard aan het 'feesten' zijn. Op een gegeven moment merkte ik persoonlijk dat ik wel opgewonden geraakte van sommige mannen, in dit geval mannen die zich er toch best vrouwelijk uitzagen. Niet echt Femboys maar meer zo gewoon netjes verzorgde gespierde mannen die van teen tot gezicht geschoren zijn en er toch wel knap uitzagen naar mijn mening.
Heel snel werd ik al ongeremder en ongeremder, dankzij de Amfetamine? Ik zou het niet weten, in ieder geval begon het toen wel een biseksuele/homoseksuele kant op de gaan voor de rest van de avond. Ik heb geen moment ergens spijt van gehad en heb echt heel hard genoten van dit avontuur. Ik daags erna onderzoek gedaan naar de effecten van Amfetamine en seksualiteit. Ook door gesprekken nu de laatste weken erover in grote chatgroepen waar 50% van hardcore verslaafd is aan Met-Amfetamine kwamen er naar een rondvraag toch ook veel ervaringen door.
Hier zijn ook op de SubReddit van hun brede discussies over gevoerd, aangezien ook een groot deel van de gebruikers aangaf deze 'aantrekkingskracht' ook nog te voelen na dat ze weer een tijdje van de drugs af waren, konden we concludeerden dat het zich niet alleen onder invloed voor deed. Ikzelf kon dit alleen maar bevestigen naar een pauze van twee weken dat ik toch al merkte dat niet zomaar weg ging. Een tussentijdse subjectie conclusie die door veel mensen dus ook aanvaard werd is toch wel dat de Amfetaminen je misschien toch wel die trigger of boost geeft op je seksuele driften dat je die stap misschien SNELLER gaat maken, maar tot het toch wel ergens diep van binnen altijd deel van je is geweest. Dit verklaart ook in een keer de meerdere wetenschappers die claimden dat een groot deel van bevolking ergens hier of daar wel homoseksuele kantjes vertoont.
Zelf heb ik nog andere chatgroepen dan bijgewoond die op dit moment niets met drugs meer te maken hadden maar puur om de LGBQT+ community draaiden om hier verder mijn 'nieuwe seksualiteit' te bewandelen. Ik moet eerlijk zijn, ik heb altijd een afkeur gehad op de LQBQT+ community en vond transgenders enzovoort een soort ziekte. Ik kon niet GROTER ONGELIJK hebben in mijn leven, na vele urenlange momenten dat ik heb mogen deel uit maken van hun gezelschap ben ik wel HEEL anders alles gaan bekijken en ben ik ergens ook wel het beginnen te accepteren, alle soorten seksualiteit, genders enzovoort. Om het in de LGBQT+ termen uit te leggen ben ik Heteroflexibel. Dit houd in dat ik onderscheid maak tussen twee geslachten en vooral naar het andere geslacht mij aangetrokken voel, maar dat er ook voor zo een vijftien percent bepaalde aantrekkingskrachten zijn naar hetzelfde geslacht. Hier heb je dan ook weer verschillende culturen en levenswijzen in, ik maak ook geen onderscheid tussen transgenders en non-transgenders of non-binaire personen, het is echt op aantrekkingskracht gebaseerd. Bij 'Femboys' oftewel mannen die zich als een vrouw voelen of gedragen, trekken toch wel het meeste aan op dat gebied. Dan bedoel ik niet zo van die mannen die zich verkleden als vrouw maar gewoon echt vrouwelijk lijken. (Misschien moet je het eventjes intypen op google om te weten wat ik bedoel.)
Ik heb verder ook totaal geen moeite gehad om hiervoor uit te komen en heb ook gewoon mijn directe omgeving, naasten enzovoort hiervan op de hoogte gebracht die er dan ook totaal geen probleem mee hadden. Door mijn ouders werd er nog wel eens gegrapt dat ze dit al langer wisten, maar dat betwijfel ik. Ik hoop dat ik hiermee toch wel de discussie laat uitbreken omdat hier ook wel ergens nog altijd een taboe rond heerst, en dat mensen die met soortgelijken gevoelens of ervaringen die nog niet direct het durven te bespreken hierdoor weel een duwtje in de rug krijgen om de eerste stap te zetten. Ook ben ik er zeker van dat als je de eerste stap zet je hier alleen gelukkiger van gaat worden.
Mijn meningen / uitlegwijzen van bepaalde delen zullen misschien niet zo honderd percent overeenkomen met de werkelijkheid, omdat er ook gewoon zoveel verschillende culturen zijn binnen de LGQBT+ community dat je er al een doctoraat op moet halen na drie jaar universiteit te doen om elk onderdeeltje er apart van volledig kunt begrijpen. (Hier moet je niet echt een doctoraat voor doen trouwens, misschien wel dat het bestaat, ik weet het niet.) Ik heb dan ook op geen enkel moment de intentie gehad om iemand te beledigen of te viseren, indien dit misschien wel zo is overgekomen of gebeurt wil ik mij alvast excuseren. Je mag het ook gewoon eventjes onderaan neerzetten als er iets verbetert kan worden.
Met vriendelijke groeten
Nose Candy
PS: De spelling zou normaal goed moeten zitten maar de zinsopbouw van sommige zinnen kunnen misschien iets of wat verwarrend overkomen, ik ben dan ook veel te lang wakker en ga nu toch maar eens mijn bedje in. Bedankt voor het lezen!