#1
Ik heb top cokeCoke 100 procent en genoeg alcohol 🤪🤪😆
Ik heb top cokeCoke 100 procent en genoeg alcohol 🤪🤪😆
En je stuurt een moderator een privebericht om dat te verkopen. Permaban voor jou!Ik heb top coke
lol smart ....En je stuurt een moderator een privebericht om dat te verkopen. Permaban voor jou!
Booby trapEn je stuurt een moderator een privebericht om dat te verkopen. Permaban voor jou!
Het moment dat je denkt 'goh ik pb degene waar DF Staff, Forumleiding EN Moderator onder de naam staat' is wel een goed moment om te twijfelen aan je hersencapaciteit 🤣Booby trap
die coke moet wel van goede kwaliteit zijn als het hersencellen delete..... :PHet moment dat je denkt 'goh ik pb degene waar DF Staff, Forumleiding EN Moderator onder de naam staat' is wel een goed moment om te twijfelen aan je hersencapaciteit 🤣
Want zij is alles, alles, alles, allessssss in een. Oke bro! Noted.Het moment dat je denkt 'goh ik pb degene waar DF Staff, Forumleiding EN Moderator onder de naam staat' is wel een goed moment om te twijfelen aan je hersencapaciteit 🤣
Gefixt.Want zij is alles, alles, alles, allessssss in een. Coke bro! Noted.
je weet toch wel dat vrouwen boven alle lagen in de maatschappij staan imoWant zij is alles, alles, alles, allessssss in een. Oke bro! Noted.
Zolang @Eik dat ook maar weet!je weet toch wel dat vrouwen boven alle lagen in de maatschappij staan imo🤣
Ik wil je niet dissen maar ik zie twee titeltjes staan 😂 Heet je trouwens in het echt niet Mevrouw Pløp? Ik kon al niet slapen maar nu al helemaal niet meer.Gefixt.
Ik weet ook niet waarom één titeltje niet genoeg is. Meer titeltjes hier dan voornamen in het echt.
Zélfs boven de coke dealersje weet toch wel dat vrouwen boven alle lagen in de maatschappij staan imo🤣
in mijn hiërarchie staat de vrouw boven alles zo ga ik er anders mee om in mijn levenIk wil je niet dissen maar ik zie twee titeltjes staan 😂 Heet je trouwens in het echt niet Mevrouw Pløp? Ik kon al niet slapen maar nu al helemaal niet meer.
Zélfs boven de coke dealers
Vier. Banhamer van, banhamer van. 1234 hoedje van papier. Waarom staan er 2 in zo'n mooi kadertje met kleurtje en eentje niet? Mijn telling is daardoor in de war.
Ik kan gelukkig dus nog wel tellen. PhewJawel. Da's dus twee voornamen!
Graag. Ik sliep al maar nu overduidelijk niet meer. 😠Moet ik je even in slaap Pløppen?
Dan moet ik mezelf ook aanspreken 🤷🏼♀️Vier. Banhamer van, banhamer van. 1234 hoedje van papier. Waarom staan er 2 in zo'n mooi kadertje met kleurtje en eentje niet? Mijn telling is daardoor in de war.
Ik kan gelukkig dus nog wel tellen. Phew
Graag. Ik sliep al maar nu overduidelijk niet meer. 😠
En nu stop ik voor ik aangesproken word op topic vervuilende onzin.
Zitten er vrouwen in mijn humuslaag? Ik weet niet wat mijn wortels daar van vinden hoor 😜Zolang @Eik dat ook maar weet!
Ik klim liever in je takken!Zitten er vrouwen in mijn humuslaag? Ik weet niet wat mijn wortels daar van vinden hoor 😜
Of hebben jullie het echt heel ergens anders over?!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."