#1
Alles werkt gewoon, er komt gewoon geen geluid.Hoe werkt dat precies dan @Dirkjan ?
Beweegt je tong nog wel?
Thanks.Veel sterkte, Dirkjan.
Is er eigenlijk iets dat hiertegen helpt, of het op zijn minst vertraagt?
ik reageer morgen ik ben even niet in de stemming en mindset letterlijkWat heftig en vervelend zeg. @Dirkjan hoe gaat het nu wat betreft de afasie?
Hoe kom je aan deze informatie?Is dit wat Bruce Willis heeft?
Was hier een nieuws item.Hoe kom je aan deze informatie?
Kloten man, hoop dat je er niet teveel last van krijgt/hebtAlles werkt gewoon, er komt gewoon geen geluid.
Shit man, lullig voor hem, wist ik helemaal niet. Ik vind het een goeie acteur.Was hier een nieuws item.
Daar werd ook gezegd dat zijn rol (en vooral de grootte van de dialogen)de laatste films werd aangepast aan zijn ziekte.
(Er schiet me nu geen titel te binnen waar je dit ziet)
Shit man, lullig voor hem, wist ik helemaal niet. Ik vind het een goeie acteur.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."