#1
Ik zoek eigenlijk wat tips over het omgaan met alleen zijn, ik ben vroeg het huis uit gegaan, heb daarna eerst met vrienden samen gewoond, en daarna kwam mn ex bij me in wonen, 16 jaar samengewoond, tot aan m'n scheiding.
ik was dus nog nooit alleen geweest en ik merk dat ik daar erg veel moeite mee heb, ik kan slecht alleen zijn met mn gedachten.
Mn kinderen wonen voor de helft bij mij, en op deze momenten heb ik absoluut geen behoefte om te gebruiken, maar op de dagen dat ze er niet zijn merk ik dat ik regelmatig excuses zoek om te gebruiken en zo mn kop leeg te maken.
Er zijn hier volgens mij meer mensen die alleen wonen, hoe ga je om met alleen zijn?
Ik heb een tijd veel gedate en getindert, maar dit brengt me weinig voldoening en is volgens mij niet de manier voor mij om een duurzame relatie te vinden. Ik denk dat ik dit gewoon op zn natuurlijk beloop moet laten en dat ik dan vanzelf wel weer iemand tegen kom, maar in de tussentijd zal ik dus aan mezelf moeten werken, maar hoe?
ik was dus nog nooit alleen geweest en ik merk dat ik daar erg veel moeite mee heb, ik kan slecht alleen zijn met mn gedachten.
Mn kinderen wonen voor de helft bij mij, en op deze momenten heb ik absoluut geen behoefte om te gebruiken, maar op de dagen dat ze er niet zijn merk ik dat ik regelmatig excuses zoek om te gebruiken en zo mn kop leeg te maken.
Er zijn hier volgens mij meer mensen die alleen wonen, hoe ga je om met alleen zijn?
Ik heb een tijd veel gedate en getindert, maar dit brengt me weinig voldoening en is volgens mij niet de manier voor mij om een duurzame relatie te vinden. Ik denk dat ik dit gewoon op zn natuurlijk beloop moet laten en dat ik dan vanzelf wel weer iemand tegen kom, maar in de tussentijd zal ik dus aan mezelf moeten werken, maar hoe?