#1
Maar je hoeft de eerste keer dat je iemand ziet het ook niet gelijk zwaar te maken hè.Ik merk dat de drempel om het online met vreemden te delen een stuk lager is dan mensen in het echte leven lastig te vallen met je shit
Maar je hoeft de eerste keer dat je iemand ziet het ook niet gelijk zwaar te maken hè.Ik merk dat de drempel om het online met vreemden te delen een stuk lager is dan mensen in het echte leven lastig te vallen met je shit
Is het echt de ander lastig vallen met jouw shit, of is het spannend om jezelf kwetsbaar op te stellen en écht te vertellen wat er in je omgaat?Ik merk dat de drempel om het online met vreemden te delen een stuk lager is dan mensen in het echte leven lastig te vallen met je shit
Nee maar ik doelde ook meer op je verhaal doen bij vrienden en dergelijke, het voelt toch ergens een beetje of je ze met jouw shit opzadelen, ookal weet ik eigenlijk heel goed dat ze het echt geen enkel probleem zouden vindenMaar je hoeft de eerste keer dat je iemand ziet het ook niet gelijk zwaar te maken hè.
Nee, het open zijn gaat me wel redelijk goed af eigenlijk, dit heb ik kort na m'n scheiding veel gedaan, maar na anderhalf jaar voel ik de drempel groter worden, alsof ik bang ben dat ze gaan denken: daar heb je hem weer met z'n gezeurIs het echt de ander lastig vallen met jouw shit, of is het spannend om jezelf kwetsbaar op te stellen en écht te vertellen wat er in je omgaat?
ik denk dat ik dat ook een beetje mis, me aan moeten passen aan een ander, en daardoor indirect mezelf beter op de rit te houden, maar ik moet dus leren dit voor mezelf te gaan doenGeniet van de menselijke contacten en vooral die met aantrekkelijke dames en geen haast. Voor je het weet moet je je weer aanpassen aan de wensen van mevrouw!
Het is zeker geen wetenschappelijk iets maar eerder psychischik denk dat ik dat ook een beetje mis, me aan moeten passen aan een ander, en daardoor indirect mezelf beter op de rit te houden, maar ik moet dus leren dit voor mezelf te gaan doen
Ben jij in mijn keuken geweest? Ik maak er inderdaad vaak een enorme bende van🤣Het is zeker geen wetenschappelijk iets maar eerder psychisch. Prachtig hoe fijn het is als een geliefde blijheid toont omdat je haar een goede schnitzel hebt voorgeschoteld. En dan het gevoel van koud water over je heen, als ze zegt dat ze het niet lekker vindt en dat je alleen maar de keuken smerig maakt.
Maar liefde is uiteindelijk wel super, en liefde geven en ontvangen van andere zeker ook.![]()
Leuke tip! Ik ga inderdaad ook op date met mezelf wanneer ik daar zin in heb. Een hotelovernachting of op vakantie, een dag wandelen in het bos, naar de dierentuin, lunchen of wat dan ook. Ik laat me inmiddels niet meer tegenhouden als er niemand mee wil/kan.
Mijn god wat erg maar ook: wat knap van je.Hmm ja, helaas moet ik toch mijn best blijven doen om normaal met haar om te blijven gaan, ivm de kinderen, dit gaat me wel redelijk goed af gelukkig.
Net na m'n scheiding ben ik een tijd lang vreselijk boos geweest, dit heb ik gelukkig achter me kunnen laten, wat dat koste me al m'n energie
Herkenbaar. Ergens een vriendin/partner hebben geeft een soort comfort dat je eventuele gevoel van eenzaamheid verzacht. Maar dit zorgt er ook voor dat je niet goed bij die rauwe sensatie van je eenzaamheid komt, want: "ik heb iemand, ook al is die nu niet hier".Maar dat gezegd hebbende.., als ik niet kon genieten van de gedachte dat ik een trouwe levenspartner ergens heb, zou ik me anders voelen met "alleen zijn".
Amen.Geniet van de menselijke contacten en vooral die met aantrekkelijke dames en geen haast.
Zolang het aanpassen maar van beide kanten komt, anders zit er iets goed mis.Voor je het weet moet je je weer aanpassen aan de wensen van mevrouw!
Het gaat Miles vooral om het alleen thuis zijn. Vrienden genoeg zo te lezenTrouwens: probeer maar de app NMLK .
( Nieuwe mensen leren kennen).
Het is geen dating app, meer voor de vriendschap en activiteiten, maar uiteindelijk komt het neer dat daar ook veel alleenstaande mensen zijn.
Ik heb een paar meeting van NMLK meegemaakt en dat was oprecht heel leuk.
Hij schrijft over Tinder, ik geef hem een alternatief. Bovendien organiseert NMLK heleboel activiteiten , kan een goede afleiding zijn.Het gaat Miles vooral om het alleen thuis zijn. Vrienden genoeg zo te lezen
ja maar kijkHij schrijft over Tinder, ik geef hem een alternatief. Bovendien organiseert NMLK heleboel activiteiten , kan een goede afleiding zijn.
Jawel, heb een grote vriendengroep, spreek ook regelmatig met ze af, en dat is ook leuk, maar uiteindelijk moet je toch terug naar dat lege huis, ik wil juist leren om het alleen zijn niet te ontwijken door constant de deur uit te gaan, maar beter te copen met het alleen zijn.
Die vrije tijd is juist wat ik moeilijk vind om mee om te gaan en het als positief te zien
Ik snap dat t moeilijk is te geloven maar ik kan redelijk goed Nederlands lezen.ja maar kijk
Ik wil me nergens mee bemoeien verder en ben blij je te mogen kennen.., maar eenzaamheid is a state of mind.. en als je agenda gaat vullen om je niet eenzaam te voelen (of drugs momenten te vermijden) dan vrees ik dat je juist het tegenovergestelde effect gaat ondervinden.Ik ben gelukkig getrouwd maar toch voel ik me soms eenzaam ( of verveel me) als ik in mijn huis in NL alleen zit. ( ik woon voorlopig in 2 landen) . Ik heb wat vrienden maar die vrienden hebben ook gezinnen en verplichtingen . En dan komen die vervelende avonden: alle taken zijn al gedaan, de hond is 5 keer uitgelaten , geen zin in zoveelste film, wat dan? En dan komen drugs in mijn gedachten. Ik ga nooit te ver en niet te vaak maar ik doe het toch wel: 1 lijntje coke hier, 2 rondjes ghb daar en het is echt niet de bedoeling want ik heb met mijzelf afgesproken dat ik drugs nooit alleen zal gebruiken.
Vanavond vlieg in naar NL en ik heb mijn agenda al zvm vol gepropt dat ik weinig tijd en zin voor drugs krijg
Raven kan ik prima zonder drugs , btw, dus dit moet goed komen.
Mijn tips voor jou:
Sport.
Avond wandelen.
Vrijwilligerswerk in de avond
Als je het financieel aan kunt dan zvm naar de filmtheaters, theaters, museums, excursies. Zo maak je je weekend ( avond) niet alleen vol maar ontdekt veel nieuwe dingen en ervaar nieuwe inzichten en emoties.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."