Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSporten onder invloed

Sporten onder invloed

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AudioAddictLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben regelmatig in galop de K-hole in gerend. De mooiste sport naar mijn idee 😄
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik nog weleens 10 km hard liep in een uur, heb ik dat ooit eens met MDMA geprobeerd. Dat ging nog goed ook, gelukkig. Achteraf bezien, had ik wat meer water moeten meenemen en het tempo iets lager moeten leggen i.v.m. mogelijke oververhitting.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verschillende soorten drugs hebben elk hun eigen risico's. Welke sporten heb jij gedaan onder invloed van welke drugs? Hoe beviel dat?

Zelf heb ik hardgelopen met pep op: nogal heftig op m'n hartslag, geen aanrader.
Daarnaast zowel waus (xtc) als met pep op paardgereden. Waus vond ik wel erg gaaf, was wel in de conming down. Met pep op best gevoelig op m'n spieren, zeker na een nachtje overslaan. Ik denk dat beide niet zo heel erg goed voor me is, toch extra belasting op m'n hart. Aan de andere kant, da's natuurlijk met seks ook. (iemand die hier meer over weet?)
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik deed het 3 jaar terug regelmatig, na een paar biertjes lekker trainen. zolang ik het maar bij 1 tot 3 biertjes hield dan was het trainen altijd heerlijk.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sporten met stimulerende middelen is pertinent een slecht idee. Je belast je hart nog veel meer en je gaat veel makkelijker over je grenzen heen. Daarnaast is de kans op blessures een stuk hoger omdat je over je max heen gaat en je krijgt er een flink pak spierpijn van.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zeemeerman zei:
Leuk ! Wat voor paarden hebben jullie ? 😍
Klik om te vergroten...
KWPN-ers, dressuur gefokt. Chique beesten om te zien 👌
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga wel eens hardlopen "onder invloed" van cannabis, soms direct na een paar dikke bong hits, of tijdens een edibles-trip. Niks mis mee, maar ik ben een relatief ervaren hardloper, en stoner!

Heb een enkele keer 11 km hardgelopen meteen na inname van 100 mcg 1p-LSD, en gek genoeg ging dat gewoon prima, gedachten sloegen lichtjes op hol maar lichamelijk ging alles goed! Was een experiment om te zien hoe het zou gaan en ik zou het niet gauw nog een keer doen (zonde van LSD) maar wel tof om te weten dat het de sportprestaties nauwelijks beïnvloedt.

Verder doe ik ook aan klimmen en ik merk dat spierpijn (door bijvoorbeeld pull-ups) enorm vermindert "onder invloed" van cannabis edibles, en uiteraard wordt beter slapen bevorderd wat het herstellen alleen maar helpt.

Sport + cannabis en LSD = GAINS 💪

(ymmv)
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doorhalen is ook top sport!!

Ik train voor het wk bingo in mexico deze zomer :wink:drunken-bingo.png
R
Rosalietideman89Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aan het begin van mijn fitness Carrière gesport in nachten van feestjes waar ik alcohol en meerdere soorten drugs heb gebruikt. Was grappig om te doen, maar helemaal niet effectief.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#10
StraffeNeel zei:
Da's handig zo'n taxi 😀. Ik ben vanmorgen geweest (peppie) en had nog een restje poppers in m'n zak van de nacht. Was wel een bijzondere rit 😂, in draf nog een paar keer een flinke teug poppers genomen. Ik wil binnenkort ook eens kijken of ik trippend kan rijden, al lijkt me dat een stuk lastiger te realiseren.
Klik om te vergroten...
@De Dunne , ga jij toevallig ook wel eens met drugs paardrijden? Vanmorgen voor het eerst tijdens de rit nog een paar grote snuiven van een restje poppers dat ik nog over had 😂. Was wel een gave ervaring.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met pep/xtc op heel veel gewandeld/rondjes gelopen/gehakt op feesten😅
En verder doe ik alleen aan bedsport als ik gebruikt heb😇
Gewoonlijk doe ik aan zwemmen en fitness en dat lijkt me echt niks met drugs op😵‍💫
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Perenijsje zei:
Met pep/xtc op heel veel gewandeld/rondjes gelopen/gehakt op feesten😅
En verder doe ik alleen aan bedsport als ik gebruikt heb😇
Klik om te vergroten...
Haha, ja deze sporten doe ik ook onder invloed 🤣
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanmorgen weer na een nachtje doorhalen gaan paardrijden. Wel een jammer dat het een beetje afraffelen is geworden. Half uur gereden en dan spierpijn en inkakken, toch minder leuk dan nuchter. We hebben drie paarden aan huis, dus de drempel is niet zo hoog. Vanavond/ vannacht nog door en dan wat slaap proberen te pakken.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Sporten met stimulerende middelen is pertinent een slecht idee. Je belast je hart nog veel meer en je gaat veel makkelijker over je grenzen heen. Daarnaast is de kans op blessures een stuk hoger omdat je over je max heen gaat en je krijgt er een flink pak spierpijn van.
Klik om te vergroten...

Zou dit ook gelden voor een lang stuk wandelen? Een maat en ik hebben plannen om zo'n 30-40km te wandelen met pep en 2cb.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blaatschaap zei:
Zou dit ook gelden voor een lang stuk wandelen? Een maat en ik hebben plannen om zo'n 30-40km te wandelen met pep en 2cb.
Klik om te vergroten...
Rustig wandelen/fietsen op een lage dosering valt denk ik wel wat mee. Dat is imo ook wel echt wat anders dan sporten, waarbij je hart nuchter al flink bezig is.

Ik ga vaak uren fietsen op LSD, maar dan dus wel op een rustig tempo, niet wielrennen ofzo.

Maar waarom de combi pep + 2C-B? Een stimulant is natuurlijk een stuk belastender voor je hart.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Rustig wandelen/fietsen op een lage dosering valt denk ik wel wat mee. Dat is imo ook wel echt wat anders dan sporten, waarbij je hart nuchter al flink bezig is.

Ik ga vaak uren fietsen op LSD, maar dan dus wel op een rustig tempo, niet wielrennen ofzo.

Maar waarom de combi pep + 2C-B? Een stimulant is natuurlijk een stuk belastender voor je hart.
Klik om te vergroten...

Persoonlijke voorkeur vooral I guess, ik vind het een prettige combinatie :)

2cb is nog wel optioneel, het plan was initieel pep + wandelen, maar we gaan door een bijzonder mooi stukje natuur/park, en dan zijn visuals wel extra leuk ^^
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blaatschaap zei:
Zeker, ik heb voor een zeer schappelijke prijs een stel zo-goed-als-nieuw paar hanwags op de kop weten te tikken, erg fijne wandelschoenen ^^
Klik om te vergroten...
Nice, zal er even wat over opzoeken. Ik wandel ook veel en ben misschien weleens toe aan wat beter schoeisel.

Blaatschaap zei:
Haha herkenbaar, ik heb jaren terug mijn voeten helemaal aan stront gelopen op Lowlands. De laatste avond aan de xtc en ik liep weer op wolkjes, maar de dagen erna waren echt janken :tongueout:
Klik om te vergroten...
Kijk, dat is het verschil tussen bijvoorbeeld LSD en MDMA. LSD zou je zeggen: je kunt nu wel doorgaan, maar je gaat daar later een nog hogere prijs voor betalen. MDMA daarentegen: go for it bro, yolo!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blaatschaap zei:
Persoonlijke voorkeur vooral I guess, ik vind het een prettige combinatie :)

2cb is nog wel optioneel, het plan was initieel pep + wandelen, maar we gaan door een bijzonder mooi stukje natuur/park, en dan zijn visuals wel extra leuk ^^
Klik om te vergroten...
Klinkt goed, kan me wel voorstellen dat rustig wandelen door de natuur op speed heerlijk kan zijn. Iets wat ik trouwens nooit had gedacht voordat ik zelf ooit speed had gedaan. 2C-B ligt me niet, maar daar lijk ik de uitzondering in te zijn.

Krijg zin om zelf weer eens op LSD de natuur in!

Have fun!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blaatschaap zei:
Zou dit ook gelden voor een lang stuk wandelen? Een maat en ik hebben plannen om zo'n 30-40km te wandelen met pep en 2cb.
Klik om te vergroten...
Als je lichaam dat gewend is lijkt het me geen probleem. Het wordt eerder een probleem als je nooit wandelt, denk dat je dan wel last gaat krijgen van kramp en blaren. Maar het is iig minder slecht voor je dan aan de pep een marathon lopen.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Klinkt goed, kan me wel voorstellen dat rustig wandelen door de natuur op speed heerlijk kan zijn. Iets wat ik trouwens nooit had gedacht voordat ik zelf ooit speed had gedaan. 2C-B ligt me niet, maar daar lijk ik de uitzondering in te zijn.

Krijg zin om zelf weer eens op LSD de natuur in!

Have fun!
Klik om te vergroten...
Thanks! :grin:
FredKroket zei:
Als je lichaam dat gewend is lijkt het me geen probleem. Het wordt eerder een probleem als je nooit wandelt, denk dat je dan wel last gaat krijgen van kramp en blaren. Maar het is iig minder slecht voor je dan aan de pep een marathon lopen.
Klik om te vergroten...
Duidelijk, dank voor je antwoord! Ik wandel dagelijks zo'n 7-10km(verdeeld in 3 wandelingen verspreid op de dag) en elke 2 weken 13km in 1 wandeling.
30km+ heb ik nog niet eerder gedaan dus ik verwacht wel wat blaren, maar die zijn wel te overleven. Tussendoor genoeg bankjes te vinden voor wat pauzes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."