#1
Daar sluit ik me bij aan.Als je wat kwijt wil over de emoties let us know.
Baantjes trekken is hier een theoretisch plan gebleven, ik wil het gewoon niet, knap als iemand anders zich dan daar wel toe kan zetten.
Daar sluit ik me bij aan.Als je wat kwijt wil over de emoties let us know.
Inderdaad, kun je wel een gitaar met versterker kopen voor 250 euro, staat dat ding er na 3 weken proberen omdat je niet veel verder komt dan 'Daar was laatst een meisje loos'Gewoon beginnen met de blokfluit
Dit is precies het probleem waar ik ook vaak tegen aan loop, nu gaat het nog wel, maar straks in de winter is er veel minder te doen, en dat trek ik wat slecht.Ik ben deze week twee keer baantjes gaan trekken in het zwembad. Gisteren heb ik 's avonds ongeveer 1,5 uur gewandeld. Eigenlijk nam ik me al bijna een jaar voor om dat te gaan doen. Maar deze week is het gelukt 😁💪
Weliswaar omdat de emotionele nood nogal hoog was, dus ik me echt op iets anders móest focussen. Maar ik ontdek zo ook wel beter hoe verveling een valkuil is voor me. Mijn reactie daarop is vaak verdoven: met drugs of entertainment. En ik vind het lastig om verveling tegen te gaan met gezondere keuzes zoals sport, schoonmaken, koken, of hobby's zoals muziek maken. Maar die dingen helpen eigenlijk wel beter om duurzame rust te vinden.
Als je kickt op elec gitaar…gewoon doen.Inderdaad, kun je wel een gitaar met versterker kopen voor 250 euro, staat dat ding er na 3 weken proberen omdat je niet veel verder komt dan 'Daar was laatst een meisje loos'
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."