Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLief zijn voor jezelf: hoe doe jij dat?

Lief zijn voor jezelf: hoe doe jij dat?

83 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Als je wat kwijt wil over de emoties let us know.
Klik om te vergroten...
Daar sluit ik me bij aan.

Baantjes trekken is hier een theoretisch plan gebleven, ik wil het gewoon niet, knap als iemand anders zich dan daar wel toe kan zetten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeebats zei:
Gewoon beginnen met de blokfluit
Klik om te vergroten...
Inderdaad, kun je wel een gitaar met versterker kopen voor 250 euro, staat dat ding er na 3 weken proberen omdat je niet veel verder komt dan 'Daar was laatst een meisje loos'

Beter gewoon rustig beginnen met een blokfluit van 10 eu...

www.thomann.de

Küng 7416 K4 Alto Recorder

Altblokfluit Vingerzetting: barok, Van Europees buxushout, a' = 443 Hz, Lengte: 46,6 cm, Buitenvorm ontworpen naar Bressan, Brede hoogbarokke mensuur, Sterke blaasdruk, Hoge luchtsnelheid, Hoge blokhoogte, Geïmpregneerd met paraffine, Van binnen en...
www.thomann.de www.thomann.de


Oké niet deze doen dan.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Ik ben deze week twee keer baantjes gaan trekken in het zwembad. Gisteren heb ik 's avonds ongeveer 1,5 uur gewandeld. Eigenlijk nam ik me al bijna een jaar voor om dat te gaan doen. Maar deze week is het gelukt 😁💪

Weliswaar omdat de emotionele nood nogal hoog was, dus ik me echt op iets anders móest focussen. Maar ik ontdek zo ook wel beter hoe verveling een valkuil is voor me. Mijn reactie daarop is vaak verdoven: met drugs of entertainment. En ik vind het lastig om verveling tegen te gaan met gezondere keuzes zoals sport, schoonmaken, koken, of hobby's zoals muziek maken. Maar die dingen helpen eigenlijk wel beter om duurzame rust te vinden.
Klik om te vergroten...
Dit is precies het probleem waar ik ook vaak tegen aan loop, nu gaat het nog wel, maar straks in de winter is er veel minder te doen, en dat trek ik wat slecht.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Inderdaad, kun je wel een gitaar met versterker kopen voor 250 euro, staat dat ding er na 3 weken proberen omdat je niet veel verder komt dan 'Daar was laatst een meisje loos'
Klik om te vergroten...
Als je kickt op elec gitaar…gewoon doen.
Op youtube zijn tal van instructie videos te vinden die verder gaan dan “ daar was laatst ..iets met dat meisje”
De meest gitaristen onder ons zijn begonnen met House of the rising sun.
En er zijn genoeg backing tracks waar je mee kunnen jammen…3 akkoorden brengen je al een heel eind..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."