Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNuchter worden :)

Nuchter worden :)

47 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou het is meer weereens onder het motto 's avonds een grote vent , 's ochtends ook een grote vent :wink:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, je kent me te goed :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je terug helder wilt worden zal een lijn coke (of speed) mss wel helpen maar dat maakt de dag daarachter nog slechter en coke+alcohol is mss wel heel lekkern maar nog verslavender zoals bal0n al zei

beste dat tegen ene kater helpt voor mij is water, wat eten voordat ik ga gaan slapen ander svoelt mijn maag vuil de volgende dag en weed kan ook soms wel helpen tegen de kater.. dan bedoel ik wel de dag ervoor smane met de alcohol dus.. maar als je echt veel gedronken hebt maakt die weed de kater niet beter
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Crop zei:
daarom moet je ook geen alcohol zuipen, maar blowen, dan hoef je niet eens nuchter te worden!! :grin:
Klik om te vergroten...

Nee blow je zelf maar echt(maar dan ook echt) helemaal de tering in, weet ik zeker dat je jezelf smorgens wazig voelt.

Gewoon water tegen de kater.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
van blowen kan je het ook wle voelen de volgende dag.. meestal ben je dan idd wazig en minder geconcentreerd..

en ik heb ook al een paar keer een soort van wietkater gehad waarbij ik het gelijk altijd een beetje koud had en heel gevoelig (fysiek) was.. niet zo erg maar toch raar :confused:.. had dat in het begin toch heel af en toe
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
geheel tegen de gewoonte in heb ik me zaterdag toch nog eens leten verleiden door een biertje. Ik ben met een grote groep gaan eten in een eetcafe. Daarna even flink uit mn dak gegaan met een sloot bier. Normaal drink ik nooit meer omdat de day after altijd zwaar afzien is voor me. Maar doordat ik eerst heel goed gegeten heb en frisgedronken heb, denk ik dat ik daardoor de volgende dag niks aan heb overgehouden. Zou dat kunnen?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat kan heel goed
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
geheel tegen de gewoonte in heb ik me zaterdag toch nog eens leten verleiden door een biertje. Ik ben met een grote groep gaan eten in een eetcafe. Daarna even flink uit mn dak gegaan met een sloot bier. Normaal drink ik nooit meer omdat de day after altijd zwaar afzien is voor me. Maar doordat ik eerst heel goed gegeten heb en frisgedronken heb, denk ik dat ik daardoor de volgende dag niks aan heb overgehouden. Zou dat kunnen?
Klik om te vergroten...

De frisdrank heeft er in ieder geval voor gezorgd dat je geen hoofdpijn hebt gehad. De reden van de hoofdpijn is namelijk dat alcohol vocht ontrekt. Hierdoor kampen je hersenen met een vochttekort, ze krimpen zelfs iets. Daardoor krijg je hoofdpijn. Tussendoor water of fris drinken helpt dus om je vochtgehalte op peil te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."