#1
Aha, vrij appart. Op de noordpool zou je het drinken op zich langer vol kunnen houden dan in bijv Italie in de brandende zon.

KataStrofe zei:Ghehe, dus daarom staan die russen in Syberie bekend als vodkatankers![]()
Solidius zei:Van warme drank wordt je sneller dronken omdat het efficiënter aanpast aan je lichaamstemperatuur.
Maar de smaak wordt er nou niet bepaald lekkerder van.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."