Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSterke drank, warm of koud

Sterke drank, warm of koud

11 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aha, vrij appart. Op de noordpool zou je het drinken op zich langer vol kunnen houden dan in bijv Italie in de brandende zon.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van warme drank wordt je sneller dronken omdat het efficiënter aanpast aan je lichaamstemperatuur.
Maar de smaak wordt er nou niet bepaald lekkerder van.
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#3
jammie :wink:
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Weet iemand toevallig of je op een verschillende manier dronken kan worden van sterke drank door de invloed van de temperatuur waarin je het drink en de temperatuur van de drank zelf?

Groetjes
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wijn drinken als je onder een warme douche staat schijnt ook heel goed te werken. Weet niet waarom... :confused:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ghehe, dus daarom staan die russen in Syberie bekend als vodkatankers :beer:

mijn ervaring is indeed ook dat het sneller werkt als het lauwer is, maar ik had altijd een idee dat dat tussen de oren zat. Maar moet drank dan een bepaalde temperatuur hebben wil je lichaam het makkelijker opnemen? Tegen de tijd dat het in je darmen zit heeft het inmiddels toch wel je lichaamstemperatuur lijkt mij? Met of zonder ijs?

Maar goed, koud is inderdaad beter drinkbaar :sunglasses:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
en koud is minder snel zat :) als ik drink dan drink ik voor de smaak meestal :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
LAUW BIIIIIER!!!! :beer:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
KataStrofe zei:
Ghehe, dus daarom staan die russen in Syberie bekend als vodkatankers :beer:
Klik om te vergroten...

weer een mysterie opgelost :grin:

dus je moet gewoon lauwe of zelfs kokend hete alchool bestellen :tongueout: als je echt dronken wil worden :tongueout:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solidius zei:
Van warme drank wordt je sneller dronken omdat het efficiënter aanpast aan je lichaamstemperatuur.
Maar de smaak wordt er nou niet bepaald lekkerder van.
Klik om te vergroten...

Die warme wijn..
Gluhwein! Da's ontzettend lekker :hearteyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 ding: glühwein <3<3<3<3
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Warm :openmouth:

Ik zit nu aan een ijskoude Leffe Dubbel. Heerlijk :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."