Omdat je geen likeur kan maken van een alcohol mengsel van 10% :P
#2
ik vroeg me laatst af, als alcohol in eerste instantie gemaakt is voor de fun, niet voor t effect, waarom zyn dr dan zoveel verschillende soorten drank en zoveel dranken met meer dan 40%. kbedoel dus, waarom zou je in godsnaam een drank van 60 70% of zelfs meer dan dat drinken. volgens my drinken mensen dit soort dranken alleen om er snel en met maar een paar flinke slokken zat van te worden.
#3
of je tolerantie is hoog?
of de sterke drank is gewoon lekker
#4
Ik vind sterke drank juist wel lekker, ik drink whiskey en jenever ook voor de smaak. Ik drink al een tijd niet meer om dronken te worden. Komt misschien ook wel weer, maar ik ben er even op uitgekeken.
#5
whiskey inderdaad voor de smaak, heerlijk zoals het alles van binnen prikkelt en verwarmd, heerlijk de sterke smaak in je mond.
wodka drink ik zelden, maar inderdaad met slechte bijbedoelingen
vroeger dronk ik voor zulke dingen ook nog wel absinth maar dat is een avond zo slecht gegaan dat ik nu niet meer dronken durf te worden van dat duivelssap
#6
rare meid ben je toch ... dat is nou precies wat er zo goor aan is ..
ik ben overigens na 1 dopje al bezopen ....
#7
Ik vind het ook lekker om de hele nacht aan een glaasje (pure) wodka te nippen. Drink er tegenwoordig nooit meer dan twee of drie per nacht en word dan dus ook niet dronken d'r van, omdat ik het zo langzaam en met piepkleine slokjes drink. Ik vind dronken zijn helemaal niet leuk meer. Het gaat me puur om de smaak en dat lekkere, branderige gevoel in mijn mond/keel. Ik vind ook niet alle wodka's per definitie lekker, maar heb zo mijn favorietjes (Zubrowka en Stolichnaya).
#8
Als ik sterke drank drink (40%) dan is het wel om bezopen te worden
Als ik cocktails drink dan is het voor de smaak (Malibu , Pisang , ...)
Ik ben eigenlijk niet meer zo'n drank liefhebber maar het liefste drink ik toch gewoon lekker een biertje, liefst speciaal bier Maar eigenlijk zit ik liever aan de joint Maar ja, dat gaat niet altijd
#11
Hangt nogal af van de situatie. Ik drink al wel eens graag een wiskey voor de tv (zonder ijs). Of een duvel of westmalle op cafe. Als ik uitga, kan het wel eens gebeuren dat ik pils 'zwelg' zonder het te smaken..
Omdat dronken zijn, soms wel eens leuk kan zijn.
#12
nou ik drink
eigenlijk alleen maar sterke drank en bier
maar dit is niet altyd voor het effect ik bedoel drink wel is goldstrike en dit heeft wel een fijn smaakje ,whiksy is ook lekker
en als je het mengt doe dit dan met sprite egt fijn
#13
Misschien een beetje raar voor een 17 jarige maar ik vind een shotje of twee sterke drank (Goldstrike, Vodka, Whiskey, etc) wel chill als je 's avonds voor het slapen nog ff achter de computer zit. Helpt af en toe ook met slapen dus met mate niks mis mee Verder gewoon een biertje op z'n tijd..