#1
Inderdaad is het zo dat in de absint van "nu" geen werkend hallucinogeen stofje zit. Maar.....als je HIER nu eens klikt kun je er zelf wat van brouwen.
Ik haalde helaas maar 6 glaasjes voor ik plat lagCocaineFTW zei:Ik zou er inderdaad mee uitkijken, je drinkt je echt vlug kapot onderschat dat alsjeblief niet.
Ik drink regelmatig maar na 7 shotglaasjes lag ik plat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."