Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsabsint

absint

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad is het zo dat in de absint van "nu" geen werkend hallucinogeen stofje zit. Maar.....als je HIER nu eens klikt kun je er zelf wat van brouwen.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#2
ach neen , als je graag ricard/pastis drink (drop smaak) dan zal je absinthe zeker graag drinken !
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
En HIER een report met fotoreportage van Sweet_Shadow.
C
CocaineFTWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou er inderdaad mee uitkijken, je drinkt je echt vlug kapot onderschat dat alsjeblief niet.

Ik drink regelmatig maar na 7 shotglaasjes lag ik plat.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaa kijk er maar mee uit, wacht gewoon tot de alcohol intrekt die je nuttigt, dus niet snel achter elkaar
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#6
CocaineFTW zei:
Ik zou er inderdaad mee uitkijken, je drinkt je echt vlug kapot onderschat dat alsjeblief niet.

Ik drink regelmatig maar na 7 shotglaasjes lag ik plat.
Klik om te vergroten...
Ik haalde helaas maar 6 glaasjes voor ik plat lag :openmouth:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#7
in het buitenland vind je af en toe nog wel een flesje met de wormwood plant in , het stofje dat je 'anders' zal doen voelen
maar inderdaad , gevaarlijk spul
en heb er al enkele keren ongelofelijk zware katers van gehad :grin:
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Idd wat gezegd wordt.. Sinds een paar jaar is het middel waardoor je hallucineert nog maar 1/25ste van wat er vroegah in zat..

En ik hoor dat het ook smerig is, dus waarom geen sterke drank die wel lekker is zoals wodka of whisky ofzo
o
ootjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
wil dit wel eens keer gaan proberen maar heb geen ervaring.
iemand wel ervaring ermee?
Ik hoorde dat als je er heel veel van drinkt dat je kan hallucineren? klopt dit?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
De absint die je tegenwoordig kan kopen zit te weinig tot geen werkende stoffen meer in. De enige manier om dus van die absint te hallucineren is door jezelf een delirium aan te drinken. (geen aanrader)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Absinth is tegenwoordig inderdaad geen aanrader meer om te drinken. Ook veel te gevaarlijk ... je zuipt je zo in coma als je pech hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."