Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgevallen onder invloed!!!

gevallen onder invloed!!!

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
vrijdag rond 15 u30 mijn eerste blikje jupiler geopend,na 3 bierkes is het weer zover...ik ben niet meer te stoppen,ik wil weg uit mijn flat...ik wil mensen zien..enfin ik wil uitgaan,een uurke later was ik in stad...2 bierkes in café 1,4 carlsbergs in café 2,...ik moet in totaal in stad zo'n (effkes denken :rolleyes: ),6 café's gedaan hebben.wat verderop is er een dancing(normaal ga ik daar amper,maar tot mijn verbazing was mijn favoriete café gesloten :( )zo'n 5 km van stad...en maar verder en verder zuipen,opa :P cronos gaat naar het toilet en valt van de trap,ik bescherm mijn gezicht met beide handen...gelukkig maar...anders was mijn gezicht zeker en vast lelijk toegetakeld...de dancing heb ik om 4u30 verlaten,een paar mensen waren bereid mij te voeren naar stad,de eerste café ging open om 6uur,dus vlug nog wat in het treinstation gaan schuilen...man wat is het koud!!!om 6 uur naar het café en daar dan nog gebleven tot 10u 30 ongeveer...moeder gebeld om mij naar mijn flat te voeren,nu zijn we zondag...zaterdag en zondag heb ik amper kunnen slapen van de pijn...hopelijk word het niet te erg,want ik vrees voor spierscheur ofzo,nog enkele dagen of een week wachten...voor een eventuele onderzoek, oudejaarsavond vieren mag ik dus vergeten hahaha,tja ik lach nu wel maarja kan hier nu moeilijk om wenen hé...en dat is niet de eerste keer dat ik ladderzat ben en daarna val...ARIBAAAAAAA :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eigen schuld dikke bult idee.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een verhaal cronos... wel een leuke avond gehad, op die valpartij na?
Tsja vallen en alcohol is iets wat heel vaak voor komt, laten we er maar op houden dat het er geregeld bij hoort.

Ik ben zelf na een studentenfeest en de nodige drank op flink gevallen. Stuiterend met mijn hoofd op een betonnen vloer ... toen had ik een engeltje op mijn schouder dat ik niks heb mee gekregen. Ben ook eens in het water gevallen waar uit ik gered moest worden, dit alles ongeveer 2 a 3 jaar geleden :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Duidelijk gevaarlijker dan LSD he tomzor :wink:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Wat een verhaal cronos... wel een leuke avond gehad, op die valpartij na?
Tsja vallen en alcohol is iets wat heel vaak voor komt, laten we er maar op houden dat het er geregeld bij hoort.

Ik ben zelf na een studentenfeest en de nodige drank op flink gevallen. Stuiterend met mijn hoofd op een betonnen vloer ... toen had ik een engeltje op mijn schouder dat ik niks heb mee gekregen. Ben ook eens in het water gevallen waar uit ik gered moest worden, dit alles ongeveer 2 a 3 jaar geleden :wink:
Klik om te vergroten...

jezus in het water gevallen?na alcohol flameon?ben bijna eens ook in het water gevallen met de fiets,maar dat was omdat ik stoned was :stoned: :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
Eigen schuld dikke bult idee.
Klik om te vergroten...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neem nog een borrel :wink: :beer:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
Neem nog een borrel :wink: :beer:
Klik om te vergroten...

lol caatje :beer: ,maar ik kan amper een heffen met mijn rechtse hand :tearsofjoy:
hopelijk is het alleen een spierscheur,en geen gebroken peze(of dat ABN is weet ik niet,pees? :rolleyes: )of het is operatie-time :angry:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is pees of spier en ach....ik woon bijna bij je om de hoek, ik zal je helpen als je echt TE dorstig word.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
cronos zei:
jezus in het water gevallen?na alcohol flameon?:
Klik om te vergroten...

En hoe haha. Ik zal het in het kort even vertellen. Het is inmiddels alweer vier jaar geleden.
Ik zat in het bestuur van een actieve studentenvereniging. Vier keer per week stappen, op bezoek gaan bij andere studentenverenigingen, eigen feesten organiseren. Was altijd super gezellig en er stroomde vaak ook rijkelijk de drank.

Tijdens carnaval 2004 waren we uitgenodigd door een andere studentenvereniging waar we vaker nauw mee samen werkte (dingen organiseren etc).
Het bestuur van ozne studentenvereniging moest op zo'n fietsende bar zitten (fietsen, en ondertussen wordt getapt en kun je dus drinken).

Voor dat we op die fiets stapte hadden we al genoeg op, maargoed het fietsen lukte nog wel.
Tot we op een begegeven moment na een paar kilometer een bocht over het hoofd zagen, op een heel erg smalle weg. Hoppa daar gingen we met zijn achten, en met de fietsbar het water in!

Een flinke plons in ijskoud water, maar al snel waren we allemaal weer boven water en weer een stuk nuchter. De fiets is echter nooit meer boven komen drijven, die ligt ergens gezonken in de maas. Zal er ondertussen wel uitgevist zijn :wink:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
cronos zei:
jezus in het water gevallen?na alcohol flameon?:
Klik om te vergroten...

En hoe haha. Ik zal het in het kort even vertellen. Het is inmiddels alweer vier jaar geleden.
Ik zat in het bestuur van een actieve studentenvereniging. Vier keer per week stappen, op bezoek gaan bij andere studentenverenigingen, eigen feesten organiseren. Was altijd super gezellig en er stroomde vaak ook rijkelijk de drank.

Tijdens carnaval 2004 waren we uitgenodigd door een andere studentenvereniging waar we vaker nauw mee samen werkte (dingen organiseren etc).
Het bestuur van ozne studentenvereniging moest op zo'n fietsende bar zitten (fietsen, en ondertussen wordt getapt en kun je dus drinken).

Voor dat we op die fiets stapte hadden we al genoeg op, maargoed het fietsen lukte nog wel.
Tot we op een begegeven moment na een paar kilometer een bocht over het hoofd zagen, op een heel erg smalle weg. Hoppa daar gingen we met zijn achten, en met de fietsbar het water in!

Een flinke plons in ijskoud water, maar al snel waren we allemaal weer boven water en weer een stuk nuchter. De fiets is echter nooit meer boven komen drijven, die ligt ergens gezonken in de maas. Zal er ondertussen wel uitgevist zijn :wink:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Achteraf gezien kunnen we er ook nog zo hard om lachen Cronos haha!
Heb nog contact met die mannen en dames waar ik toen mee in het bestuur zat, en deze avond komt nog heel vaak terug. En nog wel meer avonden waar de drank rijkelijk heeft gevloeid.
Studententijd ... een aparte tijd in je leven, voor mij een onvergetelijke tijd. Wat waren dat gezellige jaren (en niet alleen door de drank). Ben blij dat ik lang genoeg gestudeerd heb haha.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Achteraf gezien kunnen we er ook nog zo hard om lachen Cronos haha!
Heb nog contact met die mannen en dames waar ik toen mee in het bestuur zat, en deze avond komt nog heel vaak terug. En nog wel meer avonden waar de drank rijkelijk heeft gevloeid.
Studententijd ... een aparte tijd in je leven, voor mij een onvergetelijke tijd. Wat waren dat gezellige jaren (en niet alleen door de drank). Ben blij dat ik lang genoeg gestudeerd heb haha.
Klik om te vergroten...
jazeker hoor flameon,ik kan er zeker om lachen hoor om mijn gebeurtenissen die alcohol mij al bezorgt heeft
:tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan lang niet lachen om alles :wink:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Ik kan lang niet lachen om alles :wink:
Klik om te vergroten...

ahja ik nochtans wel hoor met mijn alcoholgevallen,oudejaars kan ik nu zeker niet vieren...maar ach het kon erger zijn en alles valt te relativeren :)

de vorige keer dat ik van de trap gevallen was,was bij een vriend...wegens tekort aan bier ben ik beginnen met sterke drank te drinken...het was een soort van kaartspel,maar dan als inzet sterke drank drinken...ik was zo onozel dronken dat ik naar boven wilde gaan slapen,toen kon ik niet natuurlijk niet slapen,want ik had duizelingen in mijn hoofd... ik wilde terug naar beneden en ik viel van de trap :tearsofjoy: ,ze kregen mij zelfs niet meer wakker...ik sliep letterlijk op de trap...ze hebben er zelfs van foto's getrokken,ze zetten op mijn hoofd een helm terwijl ik dus sliep op de trap...maar ik bleef maar slapen op die trap,uit paniek hebben ze de ambulance gebeld...daags nadien kwam ik dus wakker in het hospitaal,het was s'morgens...ik verschoot mijn bijna halfdood,ik zeg waar ben ik nu in godsnaam...ik vlug mijn kledij aangedaan en weggelopen...om terug verder te gaan drinken in een café...nadien bij een bezoek bij mijn dokter(ik moet maandelijks gaan om mijn medicijnen),zei hij dat ik 5 promille alcohol in mijn bloed had(echt geen leugen!!!),niet meer normaal :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bende gij een alcoholiek?
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
goeie vraag .ik weet het zelf niet echt :rolleyes: ,ik drink natuurlijk niet alle dagen(waar zou ik het geld halen?),en ook niet alle weekends...maar dan komt er eens zo een periode aan ,dat ik zou 3 dagen in 1 week zou drinken...en neeem nu dat ik voorbeeld de vrijdag uitga,is het 50 procent kans dat ik zaterdag er nog inzit tot s'middags...maar dat is misschien te wijten dat ik geen vervoer heb van stad tot mijn huis...maar vanaf 1 april verhuis ik naar stad,dan is het aan mij om mij te bewijzen :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
WAt is de rede dat je drinkt Cronos?
Een alcoholist hoeft nl echt niet iedere dag of weekend te drinken.
No offecende overigens....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja Cronos, ik heb verleden week mijn enkel gebroken omdat ik gevallen was onder invloed :wink:
2 maand op bed kunnen liggen en oud/nieuw ga ik niet te hard vieren want ik kan een week terug mankend gaan en heb bang om terug iets voor te hebben.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
WAt is de rede dat je drinkt Cronos?
Een alcoholist hoeft nl echt niet iedere dag of weekend te drinken.
No offecende overigens....
Klik om te vergroten...

oesje moeilijke vraag,dat wordt een lang antwoord...ik zal proberen zo kort mogelijk te maken wat de factoren kunnen zijn:ik kan gewoon niet met mate drinken...als ik begin kan ik (bijna) nooit stoppen
:( ,het is een gevoel van alles aankunnen...weg met mijn soms angstgevoelens :) ik weet ook dat het geen oplossing is hoor.punt 2.niet te onderschatten:1zaamheid:allang geen relatie,geen familie(juist van moeders kant,maar die zie ik nooit),werkloos voor het moment(normaal ging er iets vrij komen eind dit jaar,maar dat is verplaatst naar latere data door de economische crisis(voor mij is werk vinden extra moeilijk,aangezien mijn pshychiatrish verleden,ik heb tevens de ziekte van Scheuermann,dus ik moet werken in beschutte werkplaats en voornaamste punt waar ik mij niet kan bewijzen,als ik uitga heb ik na 20 uur geen vervoer niet meer heen en terug als ik naar stad wil uitgaan...onmogelijk om thuis terug te geraken,of ik moet wachten op de volgende morgen...het is hier echt plattelands gelegen,maar na bijna 5 jaar op de wachtlijst(waar ik woon is het een sociale woning,dat wil zeggen dat je huur berekend is volgens je inkomen,dus in mijn geval betaalbaarder),ga ik op 1 maart naar stad gaan wonen,DUS kan ik dan voortaan probleemloos naar huis gaan,wanneer ik zin heb,begrijp je een beetje?dus ik kijk er echt naar uit!!!de toekomst ziet er rooskleuriger uit,aan mij om dus te bewijzen...only time will tell...maar ik geloof erin!!! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."