Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgevallen onder invloed!!!

gevallen onder invloed!!!

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flugeltje zei:
Tja Cronos, ik heb verleden week mijn enkel gebroken omdat ik gevallen was onder invloed :wink:
2 maand op bed kunnen liggen en oud/nieuw ga ik niet te hard vieren want ik kan een week terug mankend gaan en heb bang om terug iets voor te hebben.
Klik om te vergroten...

ja, ik ga oud op nieuw niet vieren....ik moet nu 1 week biofenac nemen,als er geen beterschap inzit moet ik foto's gaan trekken van mijn arm,hopelijk is het juist een spierscheur en niet een kapotte spier(pees) zodat ze mij moeten opereren...ja jammer ook voor jou,want 2 maand op bed liggen,is om zot te komen denk ik,veel succes met de revalidatie flugeltje!!!
lol,weet je waarom ik dacht eerst dat je een vrouw was,gewoon je nickname flugeltje...ik dacht op een meisje van geen te groot gestalte,die "tje" aan flugel hé...sorry voor het misverstand,verder een gelukkig en goed 2009 waarde landgenoot!!!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm vervelend om te horen Cronos! Ik wens je alle succes in je revalidatieproces.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
Duidelijk gevaarlijker dan LSD he tomzor :wink:
Klik om te vergroten...

Ga jij maar eens een kroegentocht doen met LSD op dan. Bovendien komt dit niet alleen door de alcohol.

Sterkte cronos, hoop dat het snel beter gaat!
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
gheghe... Wat een verhaal :P
Van de trap afvallen kan leuk zijn.
Ik viel een keer echt f0cking hard van de trap af en ik ging huilen... later bleek dat ik helemaal geen pijn had.. het was de schik.
(Ik was toen heel klein he, anders zou ik natuurlijk niet gaan huilen. :wink: )
Cronos je hebt een hele aparte style van schrijven :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
topic mag voor mij verwijderd worden,kan gebeuren hé als je teveel alcohol drinkt dat je van een trap kan vallen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."