#1
Flugeltje zei:Tja Cronos, ik heb verleden week mijn enkel gebroken omdat ik gevallen was onder invloed
2 maand op bed kunnen liggen en oud/nieuw ga ik niet te hard vieren want ik kan een week terug mankend gaan en heb bang om terug iets voor te hebben.
ja, ik ga oud op nieuw niet vieren....ik moet nu 1 week biofenac nemen,als er geen beterschap inzit moet ik foto's gaan trekken van mijn arm,hopelijk is het juist een spierscheur en niet een kapotte spier(pees) zodat ze mij moeten opereren...ja jammer ook voor jou,want 2 maand op bed liggen,is om zot te komen denk ik,veel succes met de revalidatie flugeltje!!!
lol,weet je waarom ik dacht eerst dat je een vrouw was,gewoon je nickname flugeltje...ik dacht op een meisje van geen te groot gestalte,die "tje" aan flugel hé...sorry voor het misverstand,verder een gelukkig en goed 2009 waarde landgenoot!!!