Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDronkenschap en slaapwandelen

Dronkenschap en slaapwandelen

6 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SeriousleeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum en heb eigenlijk een vraag. Ik ga binnenkort op vakantie met wat maten en we delen een hotelkamer. In deze vakantie zal er redelijk wat gedronken worden. Nu weet ik sinds een half jaar dat wanneer ik echt dronken ben (drank door elkaar gedronken, duizelig, kortom de fase waarin je tegen jezelf praat als je alleen terug naar huis loopt), dat ik 's nachts ga slaapwandelen omdat ik naar de wc moet. Echter kan ik het toilet nooit vinden (opzich apart aangezien ik al 21 jaar in hetzelfde huis woon) en concluderen mijn ouders de volgende dag dat ik op een random plek in de gang heb lopen urineren. Het zelfs een keer voorgekomen dat ik weet dat ik wakker werd, maar door de vermoeidheid en de alcohol had ik mijn lichaam niet onder controle en heb ik midden in de gang lopen zeiken. Nou moet je begrijpen dat de wc nog geen meter daar vanaf is.

Hetgeen waar ik me zorgen over maak is dat dit tijdens de vakantie ook gaat gebeuren, alleen dan in de hotelkamer. Ik ben niet bepaalt preuts maar ik vind het niet relaxed als mijn maten weten hoe mijn jongeheer eruit ziet. Laat staan dat ze hem van nog dichterbij kunnen bewonderen omdat ik tegen hun bed loop te piesen.

Ik ben met het idee gekomen om mezelf als ik echt dronken ben, vast te binden aan iets dat dichtbij mijn bed is. Wanneer ik ga lopen, wordt dit dus opgemerkt. Heeft iemand ervaring met deze methode? Heeft iemand een andere methode? Zijn er nog andere tips waar jullie mij enorm mee zouden helpen? Ik maak me hier namelijk echt zorgen over.

Alvast bedankt!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jezelf niet zo naar de tyfus zuipen dat je geen controle meer over jezelf hebt? :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha denk wel de beste oplossing. Drink je niet helemaal naar de klote en ga plassen voor je gaat slapen.

Of slaap op het strand en pis in het zand.

Fool zei:
Jezelf niet zo naar de tyfus zuipen dat je geen controle meer over jezelf hebt? :P
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het met een maatje wel eens meegemaakt, dat ie gewoon random in de slaapkamer in de kast ging pissen. Niet best! De oplossing is heel simpel, je kunt er niets aan doen als je zo dronken bent en je kunt het ook niet afleren. Minder drinken dus, dat scheelt niet alleen een plas met pis in je koffer of op het bed van een vriend van je maar het is ook nog eens minder slecht voor je :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb het weleens meegemaakt met een britse vriend, die tijdens een feestje bij ons thuis rustig over de keukentafel heen zeikt. we zaten met 10 man daar stomverbaasd te kijken, en toen ik er wat van zei kreeg ik een toepasselijke "Piss off!" mijn kant op gesmeten. vervolgens ging hij nog flink te keer over zijn privacy en wat wij allemaal op het toilet deden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
En ik schaamde me al toen ik door de vader van een vriend van me helemaal lazarus naar huis werd gebracht en ik onder zijn toezicht probeerde met mijn usb-stick de garagedeur te openen.

Als ik door drank ooit ergens bij iemand de muur op zou pissen, dan zou ik een andere hobby overwegen of een beetje gaan minderen...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
en ik onder zijn toezicht probeerde met mijn usb-stick de garagedeur te openen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."