Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben zelf ook op Sziget geweest en geloof me. Waar een wil is, is een weg. Ik hoorde daar ook grappige verhalen over iemand die een pakketje heeft laten opsturen naar Sziget, met daarin 200 pillen. Deze was volgens de mensen daar gewoon aangekomen (kan een 'Sziget-mythe' zijn). Kortom, je riskeert veel door pillen mee te nemen. Stel je wordt gepakt, dan is alles voorbij. Ik zou daar rondneuzen en mensen om ervaringen vragen. Zelf zou ik het ook alleen bij Nederlanders regelen. Het nadeel is wel dat er altijd een risico aan verbonden is."
"Beste forumleden, Ik ben nieuw op dit forum en heb eigenlijk een vraag. Ik ga binnenkort op vakantie met wat maten en we delen een hotelkamer. In deze vakantie zal er redelijk wat gedronken worden. Nu weet ik sinds een half jaar dat wanneer ik echt dronken ben (drank door elkaar gedronken, duizelig, kortom de fase waarin je tegen jezelf praat als je alleen terug naar huis loopt), dat ik 's nachts ga slaapwandelen omdat ik naar de wc moet. Echter kan ik het toilet nooit vinden (opzich apart aangezien ik al 21 jaar in hetzelfde huis woon) en concluderen mijn ouders de volgende dag dat ik op een random plek in de gang heb lopen urineren. Het zelfs een keer voorgekomen dat ik weet dat ik wakker werd, maar door de vermoeidheid en de alcohol had ik mijn lichaam niet onder controle en heb ik midden in de gang lopen zeiken. Nou moet je begrijpen dat de wc nog geen meter daar vanaf is. Hetgeen waar ik me zorgen over maak is dat dit tijdens de vakantie ook gaat gebeuren, alleen dan in de hotelkamer. Ik ben niet bepaalt preuts maar ik vind het niet relaxed als mijn maten weten hoe mijn jongeheer eruit ziet. Laat staan dat ze hem van nog dichterbij kunnen bewonderen omdat ik tegen hun bed loop te piesen. Ik ben met het idee gekomen om mezelf als ik echt dronken ben, vast te binden aan iets dat dichtbij mijn bed is. Wanneer ik ga lopen, wordt dit dus opgemerkt. Heeft iemand ervaring met deze methode? Heeft iemand een andere methode? Zijn er nog andere tips waar jullie mij enorm mee zouden helpen? Ik maak me hier namelijk echt zorgen over. Alvast bedankt!"
"Ik kom zelf niet uit Amsterdam, maar heb er drie keer eerder met maten in wat shops gezeten. Wat mij opvalt is dat wanneer je naar die 'toeristen' shops gaat, dat je daar gewoon zelfde sterktes tegenkomt als in de thuisstad. De beste shops zitten in mijn ogen, op de plekken waar toeristen niet als eerst langs lopen. Ik en een paar maten zijn een keer in een shop gelopen waar ze een stuk of 30 soorten hadden. Daar heb ik toch wel een van de beste J's aller tijde gerookt. De naam was Pineapple express (van de film). Kan ook zijn omdat het een nieuwe omgeving was, waardoor het extra hard aansloeg. Toch zou ik hem zeker proberen! Overigens snap ik nog steeds niet waarom je geen Bulldog Haze kan krijgen in de Bulldog shops. Als het de beste wiet is, waarom verkopen ze het dan gvd niet."