#1
Als je niet kan ontspannen zonder die 2 biertjes, ben je niet op de goede weg.
Ik vind het wel meevallen, ik ken veel mensen die s'avonds na hun werk een biertje (of 2) drinken, zolang het niet als een medicijn wordt gebruikt zie ik er geen gevaar in, maar goed, dat is mijn mening....Gisteren pakte hij dus weer 2 biertjes. Ik had er een in de koelkast gelegd en zei dan ook toen hij de 2e pakte uit de voorraad,' ja het is doordeweeks, dus ik dacht dat je er dan maar een pakte'. Waarop ik als antwoord van hem kreeg: ' dat is meer een wens van jou'. Ik heb toen maar mijn mond gehouden, om geen discussie te beginnen, want daar had ik echt geen zin in,maar als we afspraken maken en er hele goede gesprekken over hebben, waarom houdt hij zich er dan toch niet aan? Daar zijn afspraken toch voor? Ik vind het allemaal zo lastig. Hij functioneert gewoon goed, maar ik ben er niet trots op dat hij zoveel drinkt, wordt over het algemeen door anderen niet gewaardeerd. Soms heb ik de neiging om bijv. Iedere avond een aantal zakken chips te eten bijv , gewoon om hem terug te pakken, zo van: als jij ongezond doet en niets om je lichaam geeft, dan kan ik dat ook. Maar ja daar heb ik vooral mijzelf mee....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."