Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmbulance en Juridische gevaren

Ambulance en Juridische gevaren

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Stapelbed=bed, 20 uur op cel is toch 4 uur per dag niet op cel. En natuurlijk zit je veel in de cel, je bent GEDETINEERD omdat je wat geflikt hebt. Dan hoor je in de cel. Dream on boy, dream on... Je kunt het mooi draaien en keren zo dat t leuk klinkt maar hier gaat echt niemand in mee hoor. Elk weldenkend mens weet dat. Je bent niet de enige met ervaring daar in. Die paar kennissen uit Peru van jou geven ook een volledig beeld van het hele gevangenissenstelsel natuurlijk.....
9 doden in 1 jaar? Bron, link? Ja zelfmoord misschien ja, geen moord.
Klik om te vergroten...

Deze reactie van jou geeft precies weer waarom ik mij irriteer aan uitspraken zoals hierboven.
Omdat je ooit een programma hebt gezien op National Geographic met de ergste cellen op aarde denk je meteen dat het hier in Nederland een 5 sterren hotel is.

Ik heb mensen in hun nek gestoken zien worden van de ring af worden gegooid en daar is geen woord van op het nieuws geweest.
Dat blijft allemaal binnenshuis.
Een jongen die binnen word gebracht en de zelfde avond met een trauma helikopter naar het ziekenhuis word gebracht omdat zijn celmaat zijn hersens heeft ingeslagen.

Dat je al zegt 3 maaltijden per dag betekend dat je echt totaal geen idee hebt hoe het werkt en wat er gaande is achter de gesloten deuren.
De programma's die je over Nederlandse gevangenissen hebt gezien dat is wat justitie jou wilt laten zien en meer niet.
Je krijgt elke dag een blackbox een magnetron maaltijdje per dag en een half broodje een keer in de 2 dagen.

De Dunne zei:
je bent GEDETINEERD omdat je wat geflikt hebt. Dan hoor je in de cel. Dream on boy, dream on...
Klik om te vergroten...

Ik ben uiteindelijk vrijgesproken en er is mij iets heel ergs overkomen. Waar haal jij het gore lef vandaan om zo tegen mij te praten zonder dat je weet wat er is gebeurd.
Omdat je geen argumenten meer hebt? Omdat je je gelijk wilt halen? Beter informeer je dan gelijk met je oordeel klaar te staan.

De Dunne zei:
4 uur per dag niet op cel.
Klik om te vergroten...

Mensen worden elke dag een uur uit hun cel gelaten met 60 man.
En los gelaten op 2 telefoons en 5 douches.
Dus ja je raad het al elke dag worden er klappen uitgedeeld omdat alle 60 man in dat uurtje naar huis willen bellen.
Dit is trouwens in elke HVB zo in Nederland.
Je hebt ook goede plekken in Nederland waar je kan zitten maar dit was de grootste hell op aarde en iedereen die daar ooit heeft gezeten kan dat beamen.

De Dunne zei:
Ik gok toch dat de gemiddelde crimineel liever hier in de bak bivakkeert dan elders.
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Die paar kennissen uit Peru van jou geven ook een volledig beeld van het hele gevangenissenstelsel natuurlijk.....
Klik om te vergroten...

Dit waren 6 mensen die mochten hun laatste jaren hier in Nederland uitzitten omdat ze een gevangenis in Peru gingen sluiten.
Heb afzonderlijk met hun gepraat en ze zeiden allemaal het zelfde..
Door de mooie praatjes (zoals jij hebt) dachten ze dat ze hier terug zouden komen in paradijs.
Maar ze zeiden allemaal dat ze liever hun tijd daar hadden uitgezeten dan hier nu ze er eenmaal waren. Terwijl ze hier hun famillie hebben (dit waren gewoon Nederlanders)

De Dunne zei:
Ojee, mij weer laten verleiden tot een niksnuttige, onzinnige discussie. Waarom leer ik het niet?
Klik om te vergroten...

Dan moet je geen praatjes hebben over iets waar je helemaal niks van af weet! En ook leren je mond te houden.
De brainwash van de Nederlandse televisie vormd vaak een mening bij de gemiddelde Nederlander die ik helemaal bij jou terug zie.

Denk na voor dat je zomaar dingen begint te roepen waar je geen enkele verstand van hebt!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rebell zei:
Deze reactie van jou geeft precies weer waarom ik mij irriteer aan uitspraken zoals hierboven.
Omdat je ooit een programma hebt gezien op National Geographic met de ergste cellen op aarde denk je meteen dat het hier in Nederland een 5 sterren hotel is.

Ik heb mensen in hun nek gestoken zien worden van de ring af worden gegooid en daar is geen woord van op het nieuws geweest.
Dat blijft allemaal binnenshuis.
Een jongen die binnen word gebracht en de zelfde avond met een trauma helikopter naar het ziekenhuis word gebracht omdat zijn celmaat zijn hersens heeft ingeslagen.

Dat je al zegt 3 maaltijden per dag betekend dat je echt totaal geen idee hebt hoe het werkt en wat er gaande is achter de gesloten deuren.
De programma's die je over Nederlandse gevangenissen hebt gezien dat is wat justitie jou wilt laten zien en meer niet.
Je krijgt elke dag een blackbox een magnetron maaltijdje per dag en een half broodje een keer in de 2 dagen.



Ik ben uiteindelijk vrijgesproken en er is mij iets heel ergs overkomen. Waar haal jij het gore lef vandaan om zo tegen mij te praten zonder dat je weet wat er is gebeurd.
Omdat je geen argumenten meer hebt? Omdat je je gelijk wilt halen? Beter informeer je dan gelijk met je oordeel klaar te staan.



Mensen worden elke dag een uur uit hun cel gelaten met 60 man.
En los gelaten op 2 telefoons en 5 douches.
Dus ja je raad het al elke dag worden er klappen uitgedeeld omdat alle 60 man in dat uurtje naar huis willen bellen.
Dit is trouwens in elke HVB zo in Nederland.
Je hebt ook goede plekken in Nederland waar je kan zitten maar dit was de grootste hell op aarde en iedereen die daar ooit heeft gezeten kan dat beamen.




Dit waren 6 mensen die mochten hun laatste jaren hier in Nederland uitzitten omdat ze een gevangenis in Peru gingen sluiten.
Heb afzonderlijk met hun gepraat en ze zeiden allemaal het zelfde..
Door de mooie praatjes (zoals jij hebt) dachten ze dat ze hier terug zouden komen in paradijs.
Maar ze zeiden allemaal dat ze liever hun tijd daar hadden uitgezeten dan hier nu ze er eenmaal waren. Terwijl ze hier hun famillie hebben (dit waren gewoon Nederlanders)



Dan moet je geen praatjes hebben over iets waar je helemaal niks van af weet! En ook leren je mond te houden.
De brainwash van de Nederlandse televisie vormd vaak een mening bij de gemiddelde Nederlander die ik helemaal bij jou terug zie.

Denk na voor dat je zomaar dingen begint te roepen waar je geen enkele verstand van hebt!
Klik om te vergroten...

PARDON???!!! Waarom reageer ik ook op jou? Je moet eens begrijpend gaan lezen ipv jezelf steeds zo persoonlijk aangevallen te voelen en anderen persoonlijk aan te vallen.
Nergens maar ook nergens heb ik JOU persoonlijk iets rots verteld, beschuldigd van iets of je op je hart getrapt. Waarom doe je dat nu wel tegen mij?
Jij bent toch echt degene die mij nu persoonlijk aanvalt voor iets algemeens.

Weet je Rebell, je zou eens niet zo snel op die kast moeten klimmen, begrijpend gaan lezen, dingen eens algemeen gaan zien ipv altijd persoonlijk, je eigen ego eens opzij zetten en kappen met je persoonlijke aanvallen.

Met jou valt toch niet normaal te discussieren zonder datje iemand beledigd of persoonlijk probeert te kwetsen. Laag en zwak.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Ojee, mij weer laten verleiden tot een niksnuttige, onzinnige discussie. Waarom leer ik het niet?
Klik om te vergroten...
Rebell zei:
Dan moet je geen praatjes hebben over iets waar je helemaal niks van af weet! En ook leren je mond te houden.
Klik om te vergroten...
Dit soort opmerkingen voegen niets inhoudelijks toe en zijn alleen bedoeld om de ander op te naaien. Effe dimmen graag.

Edit: "Met jou valt toch niet normaal te discussieren zonder datje iemand beledigd of persoonlijk probeert te kwetsen. Laag en zwak." Dit bedoel ik dus. Wat verwacht je nou hiermee te bereiken?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fenrir zei:
Dit soort opmerkingen voegen niets inhoudelijks toe en zijn alleen bedoeld om de ander op te naaien. Effe dimmen graag.

Edit: "Met jou valt toch niet normaal te discussieren zonder datje iemand beledigd of persoonlijk probeert te kwetsen. Laag en zwak." Dit bedoel ik dus. Wat verwacht je nou hiermee te bereiken?
Klik om te vergroten...
Dat hij eens inziet dat die persoonlijk toespelingen eens op moeten houden. Dát wil ik bereiken.
Maar je hebt gelijk, is het netjes? Nee klopt idd.
Maar als opmerkingen en reacties van een bepaald lid erg persoonlijk worden, en niet voor het eerst, richting mij dan kan ik wel eens onredelijk reageren.
Zal me terug trekken uit de “discussie”.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."