#1
Goede avond allen.
Ik werd afgelopen avond net voor mijn huis (voor mijn oprit) staande gehouden d.m.v. stopteken van een agent.
(Kwam hem de kruising ervoor tegen , hij had zijn knipper de andere kant op aanstaan)
Maar goed. Agent in kwestie vroegen gelijk wat ik op het parkeerterrein moest, want het is doodlopend , gezegd dat ik hier woonde.
Meteen moest ik mijn zakken legen en werden mijn zakken doorzocht. BINGO, +- 1.5 gr speed (amfetamine). Auto verder doorzocht, was niets anders aanwezig.
Daarna werden mijn gegevens pas gecheckt.
Dus er was geen reden tot mijn "aanhouden".
Stel dat het legitiem was. Geen reden tot deze actie..
(Hier onder staat info wat agenten nog niet gecheckt hadden tot na het overhandigen van mijn papieren)
Overigens ooit eerder 1.8 gr speed gevonden bij mij en de zaak werd geseponeerd, en dus geen gevolg behalve dat het dus nog wel op naam staat.
Nu de vraag , wat zijn mijn gevolgen. En hadden ze 眉berhaupt het recht tot deze daad.
Bedankt voor het lezen, en alvast bedankt voor de reacties (indien er natuurlijk op word gereageerd)
Ik werd afgelopen avond net voor mijn huis (voor mijn oprit) staande gehouden d.m.v. stopteken van een agent.
(Kwam hem de kruising ervoor tegen , hij had zijn knipper de andere kant op aanstaan)
Maar goed. Agent in kwestie vroegen gelijk wat ik op het parkeerterrein moest, want het is doodlopend , gezegd dat ik hier woonde.
Meteen moest ik mijn zakken legen en werden mijn zakken doorzocht. BINGO, +- 1.5 gr speed (amfetamine). Auto verder doorzocht, was niets anders aanwezig.
Daarna werden mijn gegevens pas gecheckt.
Dus er was geen reden tot mijn "aanhouden".
Stel dat het legitiem was. Geen reden tot deze actie..
(Hier onder staat info wat agenten nog niet gecheckt hadden tot na het overhandigen van mijn papieren)
Overigens ooit eerder 1.8 gr speed gevonden bij mij en de zaak werd geseponeerd, en dus geen gevolg behalve dat het dus nog wel op naam staat.
Nu de vraag , wat zijn mijn gevolgen. En hadden ze 眉berhaupt het recht tot deze daad.
Bedankt voor het lezen, en alvast bedankt voor de reacties (indien er natuurlijk op word gereageerd)