Compleet onverantwoord. Je mag in je handjes knijpen dat je alleen een stilstaande auto hebt geraakt. Zoals hierboven staan hier erg zware straffen op en voor goede redenen.. Coke is tot een uur of 48 zichtbaar in je bloed geloof ik dus die zullen ze wel terugvinden ja. De wiet nog veel langer dus die sowieso, met de GHB kom je misschien goed weg. Met de lange werking van benzo's is het eigenlijk al strafbaar om alleen daarmee te rijden en die zien ze ook zeker terug.Hoi.
Ik heb 2 weken geleden tegen een stilstaande voertuig aangereden.
Politie heb me meegenomen omdat ik niet aanspreekbaar was.
Ze hebben een bloedonderzoek gedaan bij mij.
Het rare is ik weet van heel die 24u dag NIETS meer.
nu heb ik wel een goede advocaat onder de armen zelf genomen.
het is mijn 1e keer dat ik onder invloed rijd. Dit is ook helemaal niks voor mij! Heel eng.
Ik heb die 2 nachten ervoor vrijdag en zaterdag coke op. Niet veel. Misschien alles bij elkaar 1gr. .. ghb om de 2u. En paar trekjes van een joint. En benzo’s elke dag. Het is. Smiddags heb ik die ongeluk veroorzaakt. Zouden ze die coke nog in je bloed zien? Denk dat er 14u tussen zat…. En ik heb een 24u rijverbod gekregen btw. Nu afwachten wat de straf word. Wat denken jullie?
Heb het ook eens gecombineerd (niet verstandig weet ik) en zelfs dan wist ik alles nog..Het punt is..je moet ook weten dat je het niet meer wist.. gebeurt zeker vaak als je gaat combineren met g en benzo's
Coke is vgm 48tot72u in je bloed tevinden licht natuurlijk wel aan de hoeveelheden. Maar 1gram is denk ik wel genoeg om die 72u aan te tikken though.Compleet onverantwoord. Je mag in je handjes knijpen dat je alleen een stilstaande auto hebt geraakt. Zoals hierboven staan hier erg zware straffen op en voor goede redenen.. Coke is tot een uur of 48 zichtbaar in je bloed geloof ik dus die zullen ze wel terugvinden ja. De wiet nog veel langer dus die sowieso, met de GHB kom je misschien goed weg. Met de lange werking van benzo's is het eigenlijk al strafbaar om alleen daarmee te rijden en die zien ze ook zeker terug.
benzo is de boosdoenerDie benzo´s gaan ze zeker terug zien en de coke waarschijnlijk ook wel, ook niet heel gek dat je er niets meer vanaf weet met zo´n combi.
Verstandig is het niet maarja dat wist je denk ik zelf ook wel.
Denk dat je rijbewijs wel een tijdje in beslag genomen word, daar nog een boete bij en een cursus van het CBR.
Dan krijg je nog het gezeur dat je nergens meer wat kan verzekeren de komende 5 jaar, of je moet 300 euro p maand willen betalen voor een WA verzekering.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."