Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi. Ik heb 2 weken geleden tegen een stilstaande voertuig aangereden. Politie heb me meegenomen omdat ik niet aanspreekbaar was. Ze hebben een bloedonderzoek gedaan bij mij. Het rare is ik weet van heel die 24u dag NIETS meer. nu heb ik wel een goede advocaat onder de armen zelf genomen. het is mijn 1e keer dat ik onder invloed rijd. Dit is ook helemaal niks voor mij! Heel eng. Ik heb die 2 nachten ervoor vrijdag en zaterdag coke op. Niet veel. Misschien alles bij elkaar 1gr. .. ghb om de 2u. En paar trekjes van een joint. En benzo’s elke dag. Het is. Smiddags heb ik die ongeluk veroorzaakt. Zouden ze die coke nog in je bloed zien? Denk dat er 14u tussen zat…. En ik heb een 24u rijverbod gekregen btw. Nu afwachten wat de straf word. Wat denken jullie?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Ja die coke zien ze nog. Reken op een zware straf. Je hebt namelijk een verkeersongeval en schade veroorzaakt. Ook bestaat er een reële kans dat je met meerdere soorten drugs over de grenswaarde zit en als je erop gaat voor rijden onder invloed met een combinatie van drugs ga je geen milde straf krijgen. Een jaar je rijbewijs kwijt is zeker geen uitzondering hier. Ik ga maar niet beginnen over dat het kwalijk is, maar man je reed echt met een cocktail aan verschillende drugs in je.. stel je voor je was tegen een voetganger aangereden. Klik om te vergroten... Ja precies! Ben er zo van geschrokken heb gelijk me auto laten schorsen. En staat in een box. Het enge is dat ik niets meer van die dag weet."