#1
Ik was wel blij want het was een restje van de verkoop die ik over had 😮💨in heel veel gevallen is dit ook de moeite niet waard voor de politie, als je kijkt naar het resultaat en hoeveel werk dat kost.
Ik was wel blij want het was een restje van de verkoop die ik over had 😮💨in heel veel gevallen is dit ook de moeite niet waard voor de politie, als je kijkt naar het resultaat en hoeveel werk dat kost.
Daarom zijn alle mensen die uit België komen gewoon sukkels, inclusief het land zelf... Geef nou maar gewoon toe stelletje droeftoeters, een neger uit Nigeria is nog meer waard dan heel jullie landje bij elkaar!!!In België worden rcs gewoon in beslag genomen als het geen dealer hoeveelheden zijn zonder grote consequenties.
wacht ff een topic zoekenBeste mede-forumgebruikers,
Hierbij mijn eerste topic! (Maar zeker niet de laatste)
Ik ben nu al een uur of twee aan het zoeken naar de volledige opiumlijst (1 en/of 2) maar kan het nergens vinden... Iemand hier enig idee wat daar exact allemaal op staat of waar ik deze kan vinden? Dus niet wat er op internet staat met gewoon in het algemeen "drugs, opiaten, benzo's etc", maar gewoon echt opgesomd per stuk van alle medicijnen/drugs/stoffen met doseringen etc.
Iemand die mij verder kan helpen?????![]()
Rustig kerel waarom zo opgefokt 😂 verderscrollen en doorgaan met je dag is een stuk minder moeite dat kan ik je garanderen.Daarom zijn alle mensen die uit België komen gewoon sukkels, inclusief het land zelf... Geef nou maar gewoon toe stelletje droeftoeters, een neger uit Nigeria is nog meer waard dan heel jullie landje bij elkaar!!!
Les 1: Dopemonster lult altijd rare onzin.Rustig kerel waarom zo opgefokt 😂 verderscrollen en doorgaan met je dag is een stuk minder moeite dat kan ik je garanderen.
Xoxo
Je droeftoetertje
Wat is een Kota? Is dat een pre drug van ebola ofzo? Vuile ziekte dat je der rondversprijd🤢Rustig kerel waarom zo opgefokt 😂 verderscrollen en doorgaan met je dag is een stuk minder moeite dat kan ik je garanderen.
Xoxo
Je droeftoetertje
Hahaha oke ik zie hoe het in elkaar zit, kota is een japanse naam als het je echt moest intereseren. Wel echt laag vindje niet? Blijven zoeken naar onderwerpen om je nutteloze commentaar op te geven.Wat is een Kota? Is dat een pre drug van ebola ofzo? Vuile ziekte dat je der rondversprijd🤢
En hier zien we de gorilla. Weggerukt uit zijn natuurlijke habitat. Hij is in de war, dus probeert met beledigende kreten een vrouwtje te vinden voor het paringsritueel, maar raakt gefrustreerd als dat niet lukt. Ik ga proberen dichterbij te komen.Daarom zijn alle mensen die uit België komen gewoon sukkels, inclusief het land zelf... Geef nou maar gewoon toe stelletje droeftoeters, een neger uit Nigeria is nog meer waard dan heel jullie landje bij elkaar!!!
En hier zien we de gorilla. Weggerukt uit zijn natuurlijke habitat. Hij is in de war, dus probeert met beledigende kreten een vrouwtje te vinden voor het paringsritueel, maar raakt gefrustreerd als dat niet lukt. Ik ga proberen dichterbij te komen.
En dan ziet hij Dirkjan en ramt ie hem helemaal de tyfus in.
Dat was exact de bedoeling.I read this in the voice of sir Attenborough
In België worden rcs gewoon in beslag genomen als het geen dealer hoeveelheden zijn zonder grote consequenties.
Maar dan wel daar, in BelgiëGrapje belgen, jullie mogen er wezen!
Kan je niet lezen? Ik zeg letterlijk dat ik uren heb gezocht op internet maar het niet kan vinden aangezien wat ik kan vinden, het er alleen in grote wegen staat en niet specifiek per stof wat ik dus graag wil weten.LMGTFY - Let Me Google That For You
For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.lmgtfy.app
je muis heeft een wieltje. En als je naar onder scrollt kom je bij de lijst. Je kan ook op ‘end’ drukken
en op de telefoon kan je scrollen door je vinger naar boven te vegen
Deze misschien?Kan je niet lezen? Ik zeg letterlijk dat ik uren heb gezocht op internet maar het niet kan vinden aangezien wat ik kan vinden, het er alleen in grote wegen staat en niet specifiek per stof wat ik dus graag wil weten.
Mocht je een normale reactie hebben hoor ik het graag maar een beetje volwassen persoon reageert gewoon normaal... Reageer gewoon niet als je alleen maar leuk probeert te doen...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."