#1
Maar je schrijft wél een goede post!
Ik ga de arresten eens nalezen om precies te weten te komen, waarom er vrijspraak heeft plaatsgevonden, als dat een nieuw licht op deze kwestie geeft dan zet ik het hier neer.
Het lijkt mij zo, dat die tijdslimiet niet voor niks is vastgesteld bij wet.
Dat brengt me ertoe om te denken dat bij overschrijding daar gevolgen aan zijn verbonden.
Anders hoef je ook geen tijdslimiet te hanteren lijkt me zo. Ik ga dit uitzoeken.
Ik vind dit een interessante zaak.
Ik ga de arresten eens nalezen om precies te weten te komen, waarom er vrijspraak heeft plaatsgevonden, als dat een nieuw licht op deze kwestie geeft dan zet ik het hier neer.
Het lijkt mij zo, dat die tijdslimiet niet voor niks is vastgesteld bij wet.
Dat brengt me ertoe om te denken dat bij overschrijding daar gevolgen aan zijn verbonden.
Anders hoef je ook geen tijdslimiet te hanteren lijkt me zo. Ik ga dit uitzoeken.
Ik vind dit een interessante zaak.