#1
Ja ik heb ook ontelbaar tegen slagen gehad niet normaal......PFFF en dat in corona tijd... haha, het word alleen maar lastiger :'), bijna komisch hoeveel tegenslagen een mens kan hebben in 1 jaar... maar goed,
Heb jij evt brieven gestuurd naar kamerleden? misschien lezen ze het niet eens maar wel de moeite waard mochten meerdere mensen het doen
en nee niet gedaan ik denk dat het geen enkele zin heeft en mochten ze het lezen gaan ze er toch niks aan doen,