Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je bent al een tijdje verder, ik zit in het zelfde beschuitje, en ga de informatiebrochure aanschaffen. Ik heb als het goed is de zelfde advocaat als jou nu. Ben je er doorheen gekomen en heb je jou rijbewijs terug? Al iets te horen gekregen van het CBR? Let me know.. ben benieuwd"
"Ik ben staande gehouden onder verdenking van lachgas, tijdens het rijden. Er is een ballon aangetroffen op de lip tijdens het rijden die door een van de agenten is geconstateerd. Ik heb tijdens het verhoor ontkent dat ik geen stof in de ballon had en deze slechts voor de plezier en lol in mijn mond had wegens de feest sfeer van mijn mede passagiers. Echter heb ik een vraag, moet ik een informatiebrochure aanschaffen of een advocaat, want ik kom denk ik wel gewoon door de urine en bloedonderzoek heen. Maar de psychiater (strikvragen) maken me best onzeker over het verlies van mijn rijbewijs en ik weet niet wat voor stappen ik zou moeten nemen. Iemand ervaring in de zelfde situatie? iemand die kan vertellen hoe dat was verlopen, en hoelang het heeft geduurt. Laat het me graag weten, en bedankt voor jullie antwoord."
"Rotjoch zei: Een ballon op je lippen is vrij verdacht. Ik hoop niet dat je echt lachgas hebt gebruikt tijdens het rijden, anders krijg je bij deze echt een digitale boks op je neus. Verder kan ik je hier niet bij helpen, sorry. Maar je bijrijder is toch getuige? Dat je het (hopelijk) niet hebt gedaan? Lachgas kan een dag aantoonbaar zijn in je bloed zijn, weet niet hoe snel dat onderzoek is gedaan? Heb je thuis of ergens lachgas gebruikt? Een advocaat inschakelen is sowieso goed als je er zeker van bent dat je onschuldig bent. Klik om te vergroten... Oprecht ook onschuldig, anders had ik enige spijtgevoel bij het plaatsen van dit bericht uberhaupt. Ik was eerder in een stemmige feestvolle sfeer (harde muziek, en mede passagier die wel balonnen deed overigens). Ik ben van plan om een advocaat erbij te betrekken inderdaad. Helpt mijn bijrijder als getuigen bij het CBR?"
"Steven58 zei: Ik heb dat onderzoek maandag. Het cbr is nu veel sneller met inplannen dan voorheen. Ik weet niet wat jij kan verwachten, ik was namelijk na een festival aangehouden. In bezwaar gaan helpt meestal niet want het cbr mag een onderzoek opleggen op basis van vermoeden, en dat hebben zij nu. Klik om te vergroten... Aha, wil je laten weten hoe het onderzoek is gelopen? En heb jij ook een informatiebrochure aangeschaft via een cbr advocaten website waarin tips staan? Mensen zakken namelijk op de psychiater strikvragen wil ik je alleen meegeven."