#1
ze hadden het over vlaams accent, dus vandaar dat filmpje tussendoorDat heeft toch niets met dit topic te maken?
ze hadden het over vlaams accent, dus vandaar dat filmpje tussendoorDat heeft toch niets met dit topic te maken?
Jij hebt vast geen VL sticker op je auto Fred. Daar was het allemaal mee begonnen. Stickers op auto's, vragen om problemen.Je kan je ook afvragen hoe het komt dat je steeds met handhavers/agenten in aanraking komt. Ik heb werkelijk nog nooit een negatieve ervaring met die 2 gehad. En dat terwijl ik (vroeger) veel op stap ging, veel in de auto rij en ook veel drugs gebruik.
Wat is VL?Jij hebt vast geen VL sticker op je auto Fred. Daar was het allemaal mee begonnen. Stickers op auto's, vragen om problemen.![]()
Vlaamse Leeuw. Daar is in België wel eens wat om te doen. Met name als de leeuw helemaal zwart is. Ik ga mij verder niet bemoeien met Belgische politieke kwesties, hoewel die af en toe best geestig zijn. Beetje off-topic dit. On topic, net terug uit Brugge (wat een geweldige mooie stad is dat), geen enkele keer politiecontrole gehad.Wat is VL?
Wat bedoel je met maas mechelen? Maasmechelen ligt in Limburg, vlak bij Nederlandse grens en in het oosten grenst aan Nederlandse gemeenten Stein en Meerssen.mooiste vlaamse accent vind ik met stipt op nummer 1 van mensen die uit maas mechelen komen.
zoals sam gooris. voorbeeld:
Ja kandr ni aan doen n eerlijk ik hou me dan nog in, want anders ist echt dialect combo Mechels-Antwerps. Ma ts een feit dat, zelfs wanneer een Vlaming gewoon mooi praat/schrijft, Nederlanders echt best veel van ons Vlaams-Nederlands totaal ni verstaan, kennen of totaal andere betekenis heeft bij beiden.Hahah ik lees je verhaal en hoor in mijn hoofd alles met Belgisch accent 🤣
Daar gaat het toch helemaal niet om, die sticker plakte reglementair, al plak je het koetswerk/carrosserie vol met stickers, is toegestaan, voor stickers op ruiten licht dit anders. Maar het gaat toch niet wat jij of een ander mooi of overbodig vindt? Het gaat hier om, dat deze sticker volledig op reglementaire plaats kleefde. Dus vanwaar haal jij die boete? Jij zou zelfs corrupte flik zijn, een boete zonder reden. Hopelijk kom je een horror Paashaas tegen💀Het is af en toe - voor een Nederlander - lastig te lezen, maar waarom plakken mensen overbodige stickers op dingen? Overbodige stickers op auto's, laptops, alles. Wordt een Opel Astra echt mooier door een VL sticker? Ik zou zeggen van niet. Aanhouden is misschien wat overdreven, maar een tientje boete mag van mij.
Vrolijk Pasen mensen!
Doe es ff rustig man met al je frustratie.Het gaat hier om, dat deze sticker volledig op reglementaire plaats kleefde. Dus vanwaar haal jij die boete? Jij zou zelfs corrupte flik zijn, een boete zonder reden. Hopelijk kom je een horror Paashaas tegen💀
Op een onzin comment van ene die blijkbaar hekel heeft aan stickers en dat uit m'n statement haalt...tja, vind ik evenzeer rare redenering...Doe es ff rustig man met al je frustratie.
Richt je aandacht op het positieve, dat zal je goed doen.
En fijne eerste paasdag 🤩
Je begrijpt de reacties niet.Op een onzin comment van ene die blijkbaar hekel heeft aan stickers en dat uit m'n statement haalt...tja, vind ik evenzeer rare redenering...
Moet iedereen hier nu pasen bijhalen, om er dan als hypocrieten, ook wat positivisme op te gaan leggen 🙂
Ik vind stickers op auto's gewoon niks. Mijn mening. Dat van een tientje boete, was een geintje. Excuses voor mijn humor.Daar gaat het toch helemaal niet om, die sticker plakte reglementair, al plak je het koetswerk/carrosserie vol met stickers, is toegestaan, voor stickers op ruiten licht dit anders. Maar het gaat toch niet wat jij of een ander mooi of overbodig vindt? Het gaat hier om, dat deze sticker volledig op reglementaire plaats kleefde. Dus vanwaar haal jij die boete? Jij zou zelfs corrupte flik zijn, een boete zonder reden. Hopelijk kom je een horror Paashaas tegen💀
En ja hier in Vlaanderen is de VL en of Vlaamse Leeuw, bij best een aanzienlijk deel vd bevolking, een belangrijk symbool en zit er ganse boodschap achter.
Dat dus🤣Hahah ik lees je verhaal en hoor in mijn hoofd alles met Belgisch accent 🤣
En dat is dus het grote probleem bij mensen die menen een autoriteit te zijn. Want als er naar hun mening iets niet naar hun zin is, gaan ze zoeken. De goeden daargelaten natuurlijk. Tijdens het corona debacle werd dit ook zichtbaar bij diverse agenten.Stickers op je auto plakken is vragen om aandacht van de (verkeers)politie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."