#1
Zelfs als iemand anders @Couchlock aanrijdt is tie de lul. Je bent niet verzekerd als je onder invloed rijdt.Da's precies het probleem. Jij hebt misschien niet meer het gevoel onder invloed te zijn maar dat ben je wel. Als je iemand van de sokken rijdt heeft die weinig aan 'maar ik voelde me niet onder invloed'.
En geloof me, als je iemand onder invloed letsel toebrengt, dekt je verzekering niets.
En dat kost echt heeeeel veel geld en je zult heeeel lang moeten afbetalen. En dan over de strafrechtelijke gevolgen qua rijbewijs zullen we het ook maar niet hebben.