Exact de juiste visie!
Behalve in belgie. Daar doen ze sinds 2019 alleen maar speekselanalyses als eindtest. Deze wordt ook in het lab gecheckt. In de wet staat 2 dagen +evt 1 dag als er een weekend invalt. Wat blijkt op het rapportje, wat je ook veel later krijgt dan de wettelijke termijn is ook het speekselmonster een week onderweg geweest. Buitendat waren er meer zaken die niet volgens procedure lopen. . Daar wordt helemaal niks mee gedaan door een gerecht. Alleen de burger moet zich aan de wet houden.Als het bloedmonster niet volgens de daarvoor vastgestelde wijze opgeslagen en bewaard wordt, en je advocaat komt daarachter, dan is het jammer voor het openbaar ministerie, want er volgt vrijspraak.
Bloedmonsters mogen slechts bewaard worden bij min 20 graden Celsius, en er is een maximum termijn voor het bewaren van de monsters.
Er zijn dus wel degelijk regels voor!
Buiten dat elke test goed maar nooit voor 100% betrouwbaar omdat er altijd procedures zijn die goed doorlopen moeten worden. Mondiaal is wetenschappelijk de bloedtest nog altijd de meest betrouwbare en veilige test om de analyseren wat de werkelijke intoxicatie is. Mijn tip…laat altijd onmiddellijk zelf een bloedonderzoek en urinetest doen als je zeker weet dat je langer dan een week niks hebt genomen. Dat is veiliger dan op procedure fouten wijzen.Behalve in belgie. Daar doen ze sinds 2019 alleen maar speekselanalyses als eindtest. Deze wordt ook in het lab gecheckt. In de wet staat 2 dagen +evt 1 dag als er een weekend invalt. Wat blijkt op het rapportje, wat je ook veel later krijgt dan de wettelijke termijn is ook het
Behalve in belgie. Daar doen ze sinds 2019 alleen maar speekselanalyses als eindtest. Deze wordt ook in het lab gecheckt. In de wet staat 2 dagen +evt 1 dag als er een weekend invalt. Wat blijkt op het rapportje, wat je ook veel later krijgt dan de wettelijke termijn is ook het speekselmonster een week onderweg geweest. Buitendat waren er meer zaken die niet volgens procedure lopen. . Daar wordt helemaal niks mee gedaan door een gerecht. Alleen de burger moet zich aan de wet houden.
speekselmonster een week onderweg geweest. Buitendat waren er meer zaken die niet volgens procedure lopen. . Daar wordt helemaal niks mee gedaan door een gerecht. Alleen de burger moet zich aan de wet houden.
Had de dag ervoor 7+ jointjes gerookt en dezelfde dag van staande houding 1+- uur van te voor een dikke piet gerookt
Ben ik het mee eens hoor alleen als je 5 min moet rijden op een scooter en 1uur+- ervoor een jointje hebt gerookt en je doet dat al 5 jaar. Voelt dat niet als onder invloedNou, wees der maar trotst op! Nooit onder invloed rijden!
Maar zoals @De Zandman zegt je rijdt dan WEL ONDER INVLOED.Ben ik het mee eens hoor alleen als je 5 min moet rijden op een scooter en 1uur+- ervoor een jointje hebt gerookt en je doet dat al 5 jaar. Voelt dat niet als onder invloed
Dit is een bullshit verhaal. Dan is of de test niet goed gegaan of die agent heeft je gematst.Toevallig vorige maand staande gehouden op scooter drugtest moeten doen was negatief.... Had de dag ervoor 7+ jointjes gerookt en dezelfde dag van staande houding 1+- uur van te voor een dikke piet gerookt was tot mijn verbazing negatief.... Was wel een jonge agent en hij deed de drugtest heel losjes en snel door m'n mond halen..
Sorry meneer dunne, maar als je denkt dat ik hier op deze site een verhaal ga verzinnen vind ik dat best een vreemde gedachte dan ga ik wel op andere forums zitten.. Test was negatief en ben inmiddels gestopt met het gebruiken van wiet dus geen zorgen over het rijden onder invloed.Maar zoals @De Zandman zegt je rijdt dan WEL ONDER INVLOED.
En 5 minuten zegt niks. Iemand dood of invalide rijden kost maar een paar seconden. En dan zeggen ze achteraf altijd zielig: “ik dacht dat het wel kon…“
Dit is een bullshit verhaal. Dan is of de test niet goed gegaan of die agent heeft je gematst.
Je zegt dagelijks te blowen en dan met de hoeveelheden zoals hierboven genoemd kun je bij een goede test NOOIT negatief testen.
Da's precies het probleem. Jij hebt misschien niet meer het gevoel onder invloed te zijn maar dat ben je wel. Als je iemand van de sokken rijdt heeft die weinig aan 'maar ik voelde me niet onder invloed'.Ben ik het mee eens hoor alleen als je 5 min moet rijden op een scooter en 1uur+- ervoor een jointje hebt gerookt en je doet dat al 5 jaar. Voelt dat niet als onder invloed
(Zucht..) Ik ben MEVROUW de Dunne, queen of df! 😜Sorry meneer dunne, maar als je denkt dat ik hier op deze site een verhaal ga verzinnen vind ik dat best een vreemde gedachte dan ga ik wel op andere forums zitten.. Test was negatief en ben inmiddels gestopt met het gebruiken van wiet dus geen zorgen over het rijden onder invloed.
Zelfs als iemand anders @Couchlock aanrijdt is tie de lul. Je bent niet verzekerd als je onder invloed rijdt.Da's precies het probleem. Jij hebt misschien niet meer het gevoel onder invloed te zijn maar dat ben je wel. Als je iemand van de sokken rijdt heeft die weinig aan 'maar ik voelde me niet onder invloed'.
Ik raad je aan om eens met @poedergeest te praten hierover, jullie hebben allebij van die waanideeën over dit onderwerp!Sorry meneer dunne, maar als je denkt dat ik hier op deze site een verhaal ga verzinnen vind ik dat best een vreemde gedachte dan ga ik wel op andere forums zitten.. Test was negatief en ben inmiddels gestopt met het gebruiken van wiet dus geen zorgen over het rijden onder invloed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."