"Hallotjes,
ik de poedergeest presenteer u mijn
WOLKJES REPORT
Voor zij die geïnteresseerd zijn in mijn persoonlijke ervaringen van uur tot uur met : Diclazepam, Etizolam en Flualprazolam.
Ik heb pellets besteld waarvan de Diclazepam 2.5 mg bevatten,
Pellets Etizolam 1 mg bevatten,
en Flualprazolam ook 1mg bevatten (per pellet dus)
Ik ben een ervaren gebruiker en heb alle legale benzo's zowel voorgeschreven en recreatief gebruikt. Nu een hele tijd zonder, afgezien van een paar weken terug dat ik van een maat een stripje 10mg Diazepammetjes kreeg (bless u).
Ik ben van plan ook andere 'analogen' opgeliefde stofjes zoals Keta en pep. Komt nog wel.
Aangezien geslacht, leeftijd, gewicht en andere dagelijkse medicijnen natuurlijk invloed hebben op de dosering en welk effect dat op mij heeft, heb ik für euch liebe Leute een lijstje gemaakt. ;
Leeftijd : 24
Geslacht : dametje
Gewicht : 63kg
Ik slik dagelijks voor mijn adhd, c-ptss, en langdurige depressie : 100mg Sertraline, 56mg Concerta/Methylfenidaat en Bupropion/Wellbutrin.
Soms als ik manisch/psychotische buien voel opkomen slik ik Quetiapine in een lage dosis. Vooral om in slaap te komen.
Komt ie :
Eerste inname Diclazepam 2.5mg om ongeveer 14:00.
Voel dat ik rust in mn reet heb en weer verder kan met het organiseren van spullen waar ik al maanden tegenop hik ( adhd fuk u )
Ik heb normaal veel last van constante herinneringen en flashbacks naar een gelukkigere tijd in mijn leven en een liefdesverdriet ala crazy ex girlfriend style. Ik heb ook daar echt een heel stuk minder last van.
Dit soort dingen en prikkelbaarheid van voetballende kinderen achter mijn huis of overweldigd worden van alles dat ik nog moet doen, helpt het echt mee, ook al is er geen roes aanwezig. Dit schijnt ook gradually nog lekkerder voor mij te ervaren omdat ik me ineens weer kan verliezen in mijn kunst, en muziek spelen of het huishouden.
Dus basically, 2.5 mg na ongeveer 2 uur, ; subtiel, eventueel underwhelming als je een valium roes verwacht, maar therapeutisch precies wat ik zo hard nodig had al die tijd. Dus, de pil op zich geeft geen euforische roes, (yet) , maar het eindelijk lekker bezig zijn en geen loos verlangen teverdragen is voor mij al euforisch genoeg.
Maar, cheekyboi poedergeestje is nieuwschierig en neemt na deze 2 uur, nog een klein roze 2.5mg Diclazepam pellet.
En kort daarna om het interessant (of rampzalig) te maken, een kwartje/0.25 alprazolam er achteraan te schieten.
Sinds de tweede dosering ben ik ongeveer gaan schrijven, en nu is het 17:00
Nu begin ik een wat wollig gevoel in mijn hoofd, het langzaam kunnen sluiten en openen van oogleden, lichtelijke nasleep met naar dingen kijken, maar echt minimaal. Lijkt een beetje op hoe ik me voelde op Oxycodon voor gebroken elleboog.
Emotioneel niet perse lacherig en ook euforisch maar gewoon echt in een aangename stemming. Ik merk dat het een goede invloed heeft op mijn geduld en aandacht voor het schrijven van dit tripreport (waar ik normaalgesproken halverwege afhaak door onzekerheden, afleiding en dan doelloos door het huis ga lopen stressen om echt niks.)
Zeker wel een beetje lekker Woozy. Ik ben gevoelig voor wiet, en rook het normaal alleen met keta als ik me echt goed voel, of met een benzo. Ik kan me dus goed voorstellen dat een jointje en een maar sporadic lijntjes keta mij helemaal in mn nopjes kan leggen.
Andere keer maar weer dat proberen en logreporten als deze onderneming uberhaupt in de smaak valt.
(tips voor layout of afkeer aan mijn langdradigheden of andere dingen die je wil weten mag je graag voor me achterlaten :^) )
Ik ga nu eventjes mn bloed laten stromen en naar de supermarkt fietsen met muziek op en zal updaten als er iets te updaten valt.
voor 't overzicht nogmaals :
14:00 - Inname : 2.5mg Diclazepam
16:00 - Inname : 2.5mg Diclazepam plus 0.25mg Flualprazolam
17:00- het is me gelukt een aaneenlopend en hopelijk overzichtelijke log te schrijven (heb hier 0 ervaring mee) dus ik ben vet trots.
tot strakjes!
( ik ben normaal extreem/over expressief in mijn gezicht waar ik niks aan kan doen, maar ik voel nu dat ik een resting bitchface draag. Vink dikke priemel. )
net voor de deur uit te gaan toch de rest van de 1 mg Flualprazolam ingenomen steek alvast een kaarsje voor me op"