#1
Oké ik heb ook een periode van enkele jaren, bestellingen gedaan via Markets op het DW, maar dit ging puur om stuff als LSD, xtc, K, 4-FA en eenmalig GHB en 2-cb, voor eigen gebruik en ook kleine hoeveelheden (in brief) en zeer sporadisch (halfj of langer ertussen), ook gross vanuit Nederland en soms Duitsland.
En ja ik weet dat er zowat alles wat illegaal was, te koop was, maar hier 0 interesse.
Wel had ik collega waarmee ik tgoed kon vinden. Die kocht zijn stuff vaak online. En geen kleine hoeveelheden. Was wel heel nonchalant met zijn gebruik en het praten erover (privé n werk), die smoorde een joint of trok een lijntje coke in zn wagen, tijdens de pauze opt werk en dan zag je extreem verschil vóór de pauze en na lijntje coke, plots srakke euforische energy, verstopte da gebruik ook ni.
Een volgende bestelling was 1kg cannabis van Canada en die zé da gewoon in de kleedkamer en ook dat ie vaak PostNL/parcelshop als ophaaladres opgaf en niet zijn naam, maar oa die van de CEO.
Maar die ging ech hard op die DarkMarkets, kocht vals geld en haalde da tevoorschijn en mé tips om dat als genruikt geld te laten overkomen. Maar echt de zot, ik´geloofde mn eigen ogen en oren niet, die dude had ne fucking Glock gekocht´met munitie, een gvd vuurwapen. Wtf zen u plannen wel ni, ah vooral diene kick en ook ge weet nooit e en da het vr hem peace of cake was da allemaal te kopen. Die heeft ook nooit problemen gehad met de douane, alles steeds vlot geleverd.
Ik had vele WTF!? gevoelens bij dit alles. En dat dat zo creepy easy ging vr vuurwapen 😵
En ja ik weet dat er zowat alles wat illegaal was, te koop was, maar hier 0 interesse.
Wel had ik collega waarmee ik tgoed kon vinden. Die kocht zijn stuff vaak online. En geen kleine hoeveelheden. Was wel heel nonchalant met zijn gebruik en het praten erover (privé n werk), die smoorde een joint of trok een lijntje coke in zn wagen, tijdens de pauze opt werk en dan zag je extreem verschil vóór de pauze en na lijntje coke, plots srakke euforische energy, verstopte da gebruik ook ni.
Een volgende bestelling was 1kg cannabis van Canada en die zé da gewoon in de kleedkamer en ook dat ie vaak PostNL/parcelshop als ophaaladres opgaf en niet zijn naam, maar oa die van de CEO.
Maar die ging ech hard op die DarkMarkets, kocht vals geld en haalde da tevoorschijn en mé tips om dat als genruikt geld te laten overkomen. Maar echt de zot, ik´geloofde mn eigen ogen en oren niet, die dude had ne fucking Glock gekocht´met munitie, een gvd vuurwapen. Wtf zen u plannen wel ni, ah vooral diene kick en ook ge weet nooit e en da het vr hem peace of cake was da allemaal te kopen. Die heeft ook nooit problemen gehad met de douane, alles steeds vlot geleverd.
Ik had vele WTF!? gevoelens bij dit alles. En dat dat zo creepy easy ging vr vuurwapen 😵