Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjongeren blowen zich suf

jongeren blowen zich suf

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
ook wel speedfreak genoemd...

Net als adolf hitler :wink:

licht racistisch ben je ook nog of heb ik het mis?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
minn zei:
echt waar?
Klik om te vergroten...

Jazeker, het is: verslavender, schadelijker en het voegt echt helemaal niks toe, sterker nog het vernauwt de geest.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kraamt weer onzin uit Bennieboy. Het hele Hitler verhaal zullen we maar gewoon meteen vergeten, ik weet niet precies wat je probeerde duidelijk te maken maar nee ik lijk in niets op Hitler, hoe kom je er uberhaupt op. Ook ben ik op geen enkele manier racistisch en tegelijkertijd vrij zeker dat ik NOOIT iets op dit forum heb gepost waaruit je dat zou kunnen concluderen. Vrij zware beschuldigingen die jij daar zo ff ineens uit je mouw schud. Ben erg benieuwd hoe je er allemaal op komt. Ik weet niet precies wat je allemaal gebruikt tegenwoordig maar misschien dat je toch eens rustiger aan moet doen, paar uurtjes slaap kan ook wonderen doen. :smoke:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#4
vind ik wel niet echt kloppen. je hebt natuurlijk mensen die er verslaafd aan zijn en lui worden en Dergelijke. maar ik heb daar geen last van. het liefst blow ik een joint of 2 met men BlowHomie en dan lekker chillen en lachen. snap niet wat daar nou verkeerd aan is. en dat er meer thc in de wiet van vandaag zit.. what's the big deal? ik vind dit niet erg hoor..ben je lekker meer stoned van :mrgreen: :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
mjah,hoe oud ben je freaky????
hoelang rook je al en hoeveel?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
van blowen kan je zwaar agressief worden...
Klik om te vergroten...

van teveel suiker ook! :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Je kraamt weer onzin uit Bennieboy. Het hele Hitler verhaal zullen we maar gewoon meteen vergeten, ik weet niet precies wat je probeerde duidelijk te maken maar nee ik lijk in niets op Hitler, hoe kom je er uberhaupt op. Ook ben ik op geen enkele manier racistisch en tegelijkertijd vrij zeker dat ik NOOIT iets op dit forum heb gepost waaruit je dat zou kunnen concluderen. Vrij zware beschuldigingen die jij daar zo ff ineens uit je mouw schud. Ben erg benieuwd hoe je er allemaal op komt. Ik weet niet precies wat je allemaal gebruikt tegenwoordig maar misschien dat je toch eens rustiger aan moet doen, paar uurtjes slaap kan ook wonderen doen. :smoke:
Klik om te vergroten...

haha, hier deed ik het om :wink:

Naja, heb idd te snel mijn oordeel klaar... Maja, daarom vroeg ik ook of het misschien zou kunnen kloppen?

Via inet kun je idd niets 'zien' maar slechts vermoeden. En zo'n vermoeden is dan zo goed als op lucht gebaseerd. Maja, als je meer over iemand wil weten is het soms handig een oordeel 'klaar' te hebben. zodat je aan de reactie misschien WEL kunt zien of het waar is of niet:wink:

enneh, het enige wat er echt anders aan mij is: ben niet meer zo rustig en beheerst. Komt omdat ik gestopt ben met blowen, en door andere omstandigheden majaz, komt goed :wink:

Sorry hoor, verder geen hard feelings hoop ik :wink: wou je niet kwetsen, als ik dat nie al gedaan heb?

Als ik er uit ben post ik nog eens een topic over mijn zwarte kant.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
zommes zei:
van blowen kan je zwaar agressief worden...
Klik om te vergroten...

van teveel suiker ook! :wink:
Klik om te vergroten...

Klopt. Suiker is een nog veel hardnekkigere drugs dan thc.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
caatje zei:
zommes zei:
van blowen kan je zwaar agressief worden...
Klik om te vergroten...

van teveel suiker ook! :wink:
Klik om te vergroten...

Klopt. Suiker is een nog veel hardnekkigere drugs dan thc.
Klik om te vergroten...
echt waar?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
minn zei:
echt waar?
Klik om te vergroten...

Jazeker, het is: verslavender, schadelijker en het voegt echt helemaal niks toe, sterker nog het vernauwt de geest.
Klik om te vergroten...

Klopt! :)

En ik ben er lekker al een tijdje vanaf, van die verslaving! :grin:

Ik voel me een stuk beter! En heb smorgens ook VEEL meer honger...

@ mac, de suikers in fruit zijn enigzins wel noodzakelijk, jazeker :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."