Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPreventieve fouilleer acties..

Preventieve fouilleer acties..

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#1
Las weer op nu.nl dat er in DH een preventieve fouilleeractie is geweest.. gisteravond.

Stel nou... jij gaat lekker naar Awakenings, hebt een paar pilletjes of wat pep op zak, en je komt in zo'n fuik terecht. Zullen ze dan die pilletjes vinden of zoeken ze echt alleen naar wapens of grote hoeveelheden drugs?

Ik schijt 'm nu een beetje.. stel dat er net vanavond in Amsterdam zo'n actie is, en ik loop daar met m'n 5 p-tjes ofzo.. zal ze iig al wel thuis in mijn bh ofzo stoppen, ook de politie mag toch niet in mijn bh voelen?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik geloof dat als je er niet meer dan 4 hebt ze je sowieso niks kunnen maken!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miss-Behaviour zei:
Las weer op nu.nl dat er in DH een preventieve fouilleeractie is geweest.. gisteravond.

Stel nou... jij gaat lekker naar Awakenings, hebt een paar pilletjes of wat pep op zak, en je komt in zo'n fuik terecht. Zullen ze dan die pilletjes vinden of zoeken ze echt alleen naar wapens of grote hoeveelheden drugs?

Ik schijt 'm nu een beetje.. stel dat er net vanavond in Amsterdam zo'n actie is, en ik loop daar met m'n 5 p-tjes ofzo.. zal ze iig al wel thuis in mijn bh ofzo stoppen, ook de politie mag toch niet in mijn bh voelen?
Klik om te vergroten...

Ze mogen je ook inwendig onderzoeken als daar gegronde reden voor is. Dus in je beha ook wel dan denk ik. (mits het vrouwelijke agenten zijn!)

Maak er een snoeparmband van. Je weet wel die snoepkettingen en armbanden? Haal dr een paar en maak ze er op een of andere manier tussen :)
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, of je koopt een klein zakje m&m's en je stopt ze daarbij in en je maakt het zakje weer dicht (sealen of iets dergelijks) werkt bij mij altijd :wink:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelic_Fairytale zei:
ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
Klik om te vergroten...

lijkt me niet, veel te duur om te trainen, en we hebben er hier in nederland niet zo veek geloof ik..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
speed mag je 0,5 gram vij je hebben toxh?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelic_Fairytale zei:
ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
Klik om te vergroten...
als ik na van die dingen ga doe ik het altijd zo
ik steek altijd mijn drugs goed weg
en heb altijd een zakje met 1 joint in in mijn zakken zitten
is er controle met een hond geef ik gewoon rechtstreeks da zakje af
dan gaan die minder fel doorzoeken of je nog iets zou bijhebben
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
nvm, belg... :mrgreen:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
schranziewanzie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
Klik om te vergroten...
als ik na van die dingen ga doe ik het altijd zo
ik steek altijd mijn drugs goed weg
en heb altijd een zakje met 1 joint in in mijn zakken zitten
is er controle met een hond geef ik gewoon rechtstreeks da zakje af
dan gaan die minder fel doorzoeken of je nog iets zou bijhebben
Klik om te vergroten...
ja zo kan je het natuurlijk ook doen :grin:
denken die flikken dat ze je te pakken hebbe, loop je gewoon rustig verder met je drugs :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
JewCookie zei:
nvm, belg... :mrgreen:
Klik om te vergroten...
wat is nvm
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
NeVerMind(sorry, het zag er wel breezah uit :openmouth: )
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben gisteren gelukkig geen politie tegengekomen, ook bij het feest hebben ze met fouilleren niets gevonden... had het achteraf ook nog in mijn cameratasje, lippenstifhouder of zijvakje van mijn tas kunnen stoppen want daar keken ze niet eens in :rolleyes:

(had het in mijn bh gestopt.....)

Ook mijn dikke vest, die ik voor de kou onder mijn jas aanhad getrokken hoefde niet uit, zag er denk ik heel onschuldig uit ... Maar goed op zo'n feest neemt IEDEREEN drugs mee en dat weten ze, volgens mij is dat fouilleren meer voor wapens en voor dealers enzo.

Blijft wel raar, er is daar politie binnen bij de ingang en dan loop je daar met je wappie hoofd gewoon langs de politie :hearteyes:
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe was het feest zelf?
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het feest zelf was ge-wel-dig... ik ben hiervoor altijd op vrijdag naar Awakenings geweest, dat was wel iets meer knallen dan dit.

De sfeer was super, allemaal blije mensen, mooie lasershows, goede line-up, vooral Steve Rachmad was lekker aan't knallen, maar helaas was ik aan het eind van de nacht al wel redelijk op.... Moet zeggen dat ik me super heb vermaakt, maar de de nacht een beetje als een roes aan me voorbij is gegaan.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
JewCookie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
Klik om te vergroten...

lijkt me niet, veel te duur om te trainen, en we hebben er hier in nederland niet zo veek geloof ik..
Klik om te vergroten...

Ehm.. Er worden zelfs getrainde politie honden vanuit Nederland naar andere landen geexporteerd omdat wij daar hier zo goed in zijn...
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
JewCookie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
Klik om te vergroten...

lijkt me niet, veel te duur om te trainen, en we hebben er hier in nederland niet zo veek geloof ik..
Klik om te vergroten...

Ehm.. Er worden zelfs getrainde politie honden vanuit Nederland naar andere landen geexporteerd omdat wij daar hier zo goed in zijn...
Klik om te vergroten...

Beter nog, we zijn (een van de) de beste. Was ook wel te verwachten, aangezien Nederland een zeer groot producent is van xtc en amfetaminen en ook een belangerijk doorvoerpunt is voor andere dope.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Miss-Behaviour zei:
Het feest zelf was ge-wel-dig... ik ben hiervoor altijd op vrijdag naar Awakenings geweest, dat was wel iets meer knallen dan dit.

De sfeer was super, allemaal blije mensen, mooie lasershows, goede line-up, vooral Steve Rachmad was lekker aan't knallen, maar helaas was ik aan het eind van de nacht al wel redelijk op.... Moet zeggen dat ik me super heb vermaakt, maar de de nacht een beetje als een roes aan me voorbij is gegaan.
Klik om te vergroten...
het was mijn beste awake tot nu toe!!! :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
boy zei:
zommes zei:
JewCookie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
Klik om te vergroten...

lijkt me niet, veel te duur om te trainen, en we hebben er hier in nederland niet zo veek geloof ik..
Klik om te vergroten...

Ehm.. Er worden zelfs getrainde politie honden vanuit Nederland naar andere landen geexporteerd omdat wij daar hier zo goed in zijn...
Klik om te vergroten...

Beter nog, we zijn (een van de) de beste. Was ook wel te verwachten, aangezien Nederland een zeer groot producent is van xtc en amfetaminen en ook een belangerijk doorvoerpunt is voor andere dope.
Klik om te vergroten...


en dan denk je dat het goedkoop is om ze te trainen? :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."