nvm, belg... 

ja zo kan je het natuurlijk ook doenschranziewanzie zei:als ik na van die dingen ga doe ik het altijd zoPsychedelic_Fairytale zei:ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
ik steek altijd mijn drugs goed weg
en heb altijd een zakje met 1 joint in in mijn zakken zitten
is er controle met een hond geef ik gewoon rechtstreeks da zakje af
dan gaan die minder fel doorzoeken of je nog iets zou bijhebben
wat is nvmJewCookie zei:nvm, belg...![]()
JewCookie zei:Psychedelic_Fairytale zei:ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
lijkt me niet, veel te duur om te trainen, en we hebben er hier in nederland niet zo veek geloof ik..
zommes zei:JewCookie zei:Psychedelic_Fairytale zei:ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
lijkt me niet, veel te duur om te trainen, en we hebben er hier in nederland niet zo veek geloof ik..
Ehm.. Er worden zelfs getrainde politie honden vanuit Nederland naar andere landen geexporteerd omdat wij daar hier zo goed in zijn...
het was mijn beste awake tot nu toe!!!Miss-Behaviour zei:Het feest zelf was ge-wel-dig... ik ben hiervoor altijd op vrijdag naar Awakenings geweest, dat was wel iets meer knallen dan dit.
De sfeer was super, allemaal blije mensen, mooie lasershows, goede line-up, vooral Steve Rachmad was lekker aan't knallen, maar helaas was ik aan het eind van de nacht al wel redelijk op.... Moet zeggen dat ik me super heb vermaakt, maar de de nacht een beetje als een roes aan me voorbij is gegaan.
boy zei:zommes zei:JewCookie zei:Psychedelic_Fairytale zei:ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
Ehm.. Er worden zelfs getrainde politie honden vanuit Nederland naar andere landen geexporteerd omdat wij daar hier zo goed in zijn...
Beter nog, we zijn (een van de) de beste. Was ook wel te verwachten, aangezien Nederland een zeer groot producent is van xtc en amfetaminen en ook een belangerijk doorvoerpunt is voor andere dope.

Miss-Behaviour zei:Las weer op nu.nl dat er in DH een preventieve fouilleeractie is geweest.. gisteravond.
Stel nou... jij gaat lekker naar Awakenings, hebt een paar pilletjes of wat pep op zak, en je komt in zo'n fuik terecht. Zullen ze dan die pilletjes vinden of zoeken ze echt alleen naar wapens of grote hoeveelheden drugs?
Ik schijt 'm nu een beetje.. stel dat er net vanavond in Amsterdam zo'n actie is, en ik loop daar met m'n 5 p-tjes ofzo.. zal ze iig al wel thuis in mijn bh ofzo stoppen, ook de politie mag toch niet in mijn bh voelen?
Psychedelic_Fairytale zei:ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
als ik na van die dingen ga doe ik het altijd zoPsychedelic_Fairytale zei:ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."