Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDuitser spoelt fortuin door toilet

Duitser spoelt fortuin door toilet

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahaha.. oow dement zeker? :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duitser spoelt fortuin door toilet

AMSTERDAM - Een 64-jarige Duitser heeft 60.000 mark, ruim 30.000 euro, door het toilet gespoeld. De gepensioneerde dacht dat de bankbiljetten door de invoering van de euro niets meer waard waren. Een loodgieter die het door de biljetten verstopte toilet kwam repareren deed de opmerkelijke vondst.


Nadat de loodgieter de helft van het doorgespoelde geld had opgevist kon de Duitser zijn geld alsnog inwisselen voor euro's. Die werden veilig op een bankrekening geplaatst, om verdere ongelukken te voorkomen.

bron: www.nu.nl
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
:mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
lot zei:
hahaha.. oow dement zeker? :P
Klik om te vergroten...

wuhah dat mag ik hopen.... :openmouth:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha :mrgreen:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
JewCookie zei:
lot zei:
hahaha.. oow dement zeker? :P
Klik om te vergroten...

wuhah dat mag ik hopen.... :openmouth:
Klik om te vergroten...

jah echt he.. of teveel drugs in zn leven gebruikt :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
lot zei:
JewCookie zei:
lot zei:
hahaha.. oow dement zeker? :P
Klik om te vergroten...

wuhah dat mag ik hopen.... :openmouth:
Klik om te vergroten...

jah echt he.. of teveel drugs in zn leven gebruikt :wink:
Klik om te vergroten...

whaha op dat moment... :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
lot zei:
JewCookie zei:
lot zei:
hahaha.. oow dement zeker? :P
Klik om te vergroten...

wuhah dat mag ik hopen.... :openmouth:
Klik om te vergroten...

jah echt he.. of teveel drugs in zn leven gebruikt :wink:
Klik om te vergroten...

mja zowizo als je weet dat de euro komt, dan lever je het dan toch in of desnoods geef je het uit...

maar door de wc spoelen... :rolleyes:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
of jointen mee rollen, heeft mss wel een lekker smaakje
Klik om te vergroten...

dan ben je een dikke pimp :P joint draaien van bankbiljetten.. echt iets voor van die snoop dog's enzo :rolleyes:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
JewCookie zei:
lot zei:
JewCookie zei:
lot zei:
hahaha.. oow dement zeker? :P
Klik om te vergroten...

wuhah dat mag ik hopen.... :openmouth:
Klik om te vergroten...

jah echt he.. of teveel drugs in zn leven gebruikt :wink:
Klik om te vergroten...

mja zowizo als je weet dat de euro komt, dan lever je het dan toch in of desnoods geef je het uit...

maar door de wc spoelen... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
of jointen mee rollen, heeft mss wel een lekker smaakje :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
of jointen mee rollen, heeft mss wel een lekker smaakje
Klik om te vergroten...

dan ben je een dikke pimp :P joint draaien van bankbiljetten.. echt iets voor van die snoop dog's enzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...

daar kan je een best aantal joints mee draaien... 30.000...
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kheb het wel eens met een briefje van 10 gedaan, rookte echt voor geen meter, geloof me, vloei van 50 cent is beter dan een briefje van 10 euro :wink: Kan misschien dat Deutsche Marken beter smaken ^^
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dzy zei:
Kheb het wel eens met een briefje van 10 gedaan, rookte echt voor geen meter, geloof me, vloei van 50 cent is beter dan een briefje van 10 euro :wink: Kan misschien dat Deutsche Marken beter smaken ^^
Klik om te vergroten...

Nou ik haal liever een zak wiet voor 10 eu, dan het oproken :rolleyes: :rolleyes: wtf hoe kom je op zo'n idee :openmouth: :openmouth:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind van niet.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
Ik vind van niet.
Klik om te vergroten...

jou mening :wink: k vind het hetzelfde als dat je het in de plomp gooit :rolleyes: lol als je 10 eu gebruikt als fluwtje krijg je wel een erg dure stick :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."