Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerdonk krijgt opnieuw geen hand van imam

Verdonk krijgt opnieuw geen hand van imam

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verdonk krijgt opnieuw geen hand van imam

Uitgegeven: 26 april 2006 18:02
Laatst gewijzigd: 26 april 2006 18:04
DEN HAAG - Een bijeenkomst voor korandocenten en imams die zijn geslaagd voor een inburgeringscursus, is woensdag uitgelopen op een kleine botsing van culturen. De eerste imam die een certificaat in ontvangst nam uit handen van minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie), weigerde haar de hand te schudden. Ook een andere cursist negeerde de uitgestoken hand van Verdonk.


De Zoetermeerse imam, Ebrahim Mohammad, zei dat hij op grond van zijn geloof de minister geen hand had gegeven. Volgens zijn interpretatie van de islam mag een man een vreemde vrouw niet aanraken. Ook vrouwen mogen vreemde mannen geen hand geven. Enkele vrouwelijke deelnemers aan de cursus 'Nederland en de islam, interculturele ontmoeting en integratie' gaven daarom geen hand aan de mannen die naast Verdonk stonden en ook felicitaties uitdeelden.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
blijf het raar vinden.. een beetje inburgeren mag ook wel...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sja, alsof wij het niet waard zijn om te hand toe te reiken.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat ze maar fijn ergens anders elkaar de hand niet gaan schudden
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
Sja, alsof wij het niet waard zijn om te hand toe te reiken.
Klik om te vergroten...

Ja, maar zo werkt het niet. Zo interpreteren wij het, maar voor hun is dat niks vreemds.. Mits die man het echt deed vanwegen geloofsovertuiging..
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#6
als wij naar zulke landen gaan en we burgeren ons niet in worden we daar in de gevangenis gegooid en mss erger ...
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
ik zou verdonk ook geen hand geven...
Klik om te vergroten...

nee k ook niet, denk dat k dan al bang weggerent zou zijn
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
BobG zei:
Sja, alsof wij het niet waard zijn om te hand toe te reiken.
Klik om te vergroten...

Ja, maar zo werkt het niet. Zo interpreteren wij het, maar voor hun is dat niks vreemds.. Mits die man het echt deed vanwegen geloofsovertuiging..
Klik om te vergroten...

dat heet nou inburgeren, hier is het een gewoonte om iemand een hand te geven. weten hun ook best.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou verdonk ook geen hand geven...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
ik zou verdonk ook geen hand geven...
Klik om te vergroten...

waarom niet?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
spacekonijn zei:
ik zou verdonk ook geen hand geven...
Klik om te vergroten...

waarom niet?
Klik om te vergroten...

idd.. t is ook maar een mens hoor.. of je het nou met haar politieke standpunten eens bent of niet..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou haar ook geen hand geven.

Sowieso, ik dacht dat we hier zo fokking tolerant waren? Wat maakt het nou weer uit als iemand geen zin heeft om overjarige lelijke wijven de hand te schudden? Je mag elkaar hier wel op straat half in de kont neuken, maar een handje weigeren wordt meteen moeilijk over gedaan... Fucking hypocriete geouwehoer ook altijd.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Zommes, de vraag is alleen maar waarom niet. Is toch niet zo'n vreemde vraag?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
@Zommes, de vraag is alleen maar waarom niet. Is toch niet zo'n vreemde vraag?
Klik om te vergroten...
omdat ik haar totaal niet mag...........
simple toch... zoals zommes al zegt dit is weer gezeik om niks allemaal
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat boeit het nou of ze een hand willen geven of niet? Als dat ook al moet om in te burgeren, jezus hey... Als ze hier in NL maar nederlands leren spreken, voor de rest mogen ze hun gang gaan wat mijn part...

En zoals konijn al zei, wie wil verdonk nou WEL een hand geven? Mij niet gezien hoor, ik zou ook een smoesje verzinnen...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacekonijn zei:
caatje zei:
@Zommes, de vraag is alleen maar waarom niet. Is toch niet zo'n vreemde vraag?
Klik om te vergroten...
omdat ik haar totaal niet mag...........
simple toch... zoals zommes al zegt dit is weer gezeik om niks allemaal
Klik om te vergroten...
wel excuuuuuus me zeg. Kwist niet dat je kwaad werd. Ik veroordeel je toch niet
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wie weet waar ze heeft gezeten met die hand :tearsofjoy:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
spacekonijn zei:
caatje zei:
@Zommes, de vraag is alleen maar waarom niet. Is toch niet zo'n vreemde vraag?
Klik om te vergroten...
omdat ik haar totaal niet mag...........
simple toch... zoals zommes al zegt dit is weer gezeik om niks allemaal
Klik om te vergroten...
wel excuuuuuus me zeg. Kwist niet dat je kwaad werd. Ik veroordeel je toch niet
Klik om te vergroten...
ik zeg toch ook niet dat jij zeikt , valt me trouwens op caatje dat je vaker denkt dat iemand iets tegen jou bedoeld.

ik bedoelde natuurlijk gewoon het hele krantenbericht en de commotie eromheen!!!!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacekonijn zei:
caatje zei:
spacekonijn zei:
caatje zei:
@Zommes, de vraag is alleen maar waarom niet. Is toch niet zo'n vreemde vraag?
Klik om te vergroten...
omdat ik haar totaal niet mag...........
simple toch... zoals zommes al zegt dit is weer gezeik om niks allemaal
Klik om te vergroten...
wel excuuuuuus me zeg. Kwist niet dat je kwaad werd. Ik veroordeel je toch niet
Klik om te vergroten...
ik zeg toch ook niet dat jij zeikt , valt me trouwens op caatje dat je vaker denkt dat iemand iets tegen jou bedoeld.
Klik om te vergroten...
hoezo? Als er een quote van mij wordt aangehaald dan is het toch logisch dat ik denk dat je het tegen mij hebt? Of zie k dat verkeerd?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
nee ok das waar..

maar ik zeg 'zoals zommes al zegt'

en zommes had het niet over jou maar over het hele gedoe opzich

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."