#1
hoezo? Als er een quote van mij wordt aangehaald dan is het toch logisch dat ik denk dat je het tegen mij hebt? Of zie k dat verkeerd?spacekonijn zei:ik zeg toch ook niet dat jij zeikt , valt me trouwens op caatje dat je vaker denkt dat iemand iets tegen jou bedoeld.caatje zei:wel excuuuuuus me zeg. Kwist niet dat je kwaad werd. Ik veroordeel je toch nietspacekonijn zei:omdat ik haar totaal niet mag...........caatje zei:@Zommes, de vraag is alleen maar waarom niet. Is toch niet zo'n vreemde vraag?
simple toch... zoals zommes al zegt dit is weer gezeik om niks allemaal
