Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederland - Ivoorkust: 2-1 overwinning!

Nederland - Ivoorkust: 2-1 overwinning!

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
GOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!

1-0 voor Nederland!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-0!!!

VAN NISTELROOY DOET HET!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Auw 2-1 :(
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
nederland zuigt
de rode duivels rules :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :stoned:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
schranziewanzie zei:
nederland zuigt
de rode duivels rules :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :stoned:
Klik om te vergroten...

Oef jij durft! :P :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die hele 'rode duivels' bullshit hebben ze ook maar gejat van oranje.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lana zei:
schranziewanzie zei:
nederland zuigt
de rode duivels rules :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :stoned:
Klik om te vergroten...

Oef jij durft! :P :grin:
Klik om te vergroten...
ik weet het ben een echte daredevil
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
tot nu toe klopt mijn voorspelling nog :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
wausie91 zei:
tot nu toe klopt mijn voorspelling nog :P
Klik om te vergroten...

Hopen dat ie blijft kloppen :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
wausie91 zei:
nederland wint 2-1
Klik om te vergroten...

Haha je had met de toto mee moeten doen, dan had je nu geld gewonnen :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb stukjes gezien...
vond het wel een chaotische wedstrijd zeg!
en wat hadden die jongens een geluk dat van Persie bij de 2e paal stond!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frenky zei:
Van Persie man van de wedstrijd!!
Klik om te vergroten...

ben ik met je eens
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
weer een wk topic :grin:

Je zou er bijna een kritische opmerking over maken! Of niet dan lot?! :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
weer een wk topic :grin:

Je zou er bijna een kritische opmerking over maken! Of niet dan lot?! :grin:
Klik om te vergroten...

jah he!!
nou dit keer is het jou kans.. :P ik hou mn mond.. :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
lot zei:
SpacingBen zei:
weer een wk topic :grin:

Je zou er bijna een kritische opmerking over maken! Of niet dan lot?! :grin:
Klik om te vergroten...

jah he!!
nou dit keer is het jou kans.. :P ik hou mn mond.. :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, lijkt me niet verstandig... Soms moet je je gevoel even opzij zetten zodat je verstandig kunt handelen, 'bijvoorbeeld wanneer een goede vriend/vriendin negatief benaderd wordt'. Zo zorg je er voor dat je niet de fout maakt om je door je gevoel te laten (mis)leiden. (In zo'n geval zorgt gevoel voor 'verkleuring' van de 'werkelijkheid' :sunglasses: )

Ontopic dus: Ik vond het niet echt een sterke wedstrijd, al zorgde sommige spelers zo af en toe individueel voor mooie aktie! :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben je bent een slimme jongen :grin:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van Persie man van de wedstrijd!!
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
toch geinig dat ik gelijk had maar als ik met de toto meegedaan had was dat niet zo goed vor mijn gezondheid geweest :stoned:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
schranziewanzie zei:
nederland zuigt
de rode duivels rules :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :stoned:
Klik om te vergroten...
hehe idd schranz
rode duivels! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr.jiho zei:
schranziewanzie zei:
nederland zuigt
de rode duivels rules :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :stoned:
Klik om te vergroten...
hehe idd schranz
rode duivels! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Jullie zeggen nederland zuigt, daarna zeggen jullie de rode duivels met een pijpmoel smiley erachter.

Belgen :rolleyes: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."