#1
Van Persie man van de wedstrijd!!

hehe idd schranzschranziewanzie zei:nederland zuigt
de rode duivels rules![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mr.jiho zei:hehe idd schranzschranziewanzie zei:nederland zuigt
de rode duivels rules![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rode duivels!![]()
![]()
![]()

Rode duivels!Haze zei:Mr.jiho zei:hehe idd schranzschranziewanzie zei:nederland zuigt
de rode duivels rules![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rode duivels!![]()
![]()
![]()
Jullie zeggen nederland zuigt, daarna zeggen jullie de rode duivels met een pijpmoel smiley erachter.
Belgen![]()
![]()
allemaal tactiek, we zijn ons aan het voorbereiden voor het volgende wkzommes zei:De Rode Duivels doen het ook vrij goed dit WK...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."