#1
Het was eigenlijk meer een algemene opmerking.
Ik kwam net van het partyflock forum, en ergerde me weer ziek aan die bullshit daar altijd. En dan kom je op drugsforum, en dan is er hier ook de hele tijd gezeik om niets. Was gewoon even erg irritant. Sinds ik van mening ben dat dit (nog) een van de fatsoenlijke fora is, en het grootste deel van de mensen gewoon normaal doen kom ik hier graag. Maarja niks is perfect uiteraard.
Ik kwam net van het partyflock forum, en ergerde me weer ziek aan die bullshit daar altijd. En dan kom je op drugsforum, en dan is er hier ook de hele tijd gezeik om niets. Was gewoon even erg irritant. Sinds ik van mening ben dat dit (nog) een van de fatsoenlijke fora is, en het grootste deel van de mensen gewoon normaal doen kom ik hier graag. Maarja niks is perfect uiteraard.


