Een oude dame van 70+ in me zijkant...
Gelukkig geen schade,daarna ging ze gewoon door met iets wat op inparkeren leek.
Ik liep even naar haar auto,tikte op het raam en vroeg of het wel ging allemaal?
"Ow ow sorry,ja ik hoorde al iets,ik rijd al zo lang auto en ik word ook ouder jongeman..zei ze me toe.."
Ik vertelede haar dat er geen schade was,en dat ze maar vooral voorzichting aan moest doen..
"Bedankt dat u het zo vriendelijk brengt"
Zucht...ach ja wat wil je tegen zo'n oudje..
Ik rijd het terrein af en word meteen gesneden door weer een bejaarde....
Wow,wacht ff dit is weer zo'n dag dat ze massaal op de weg zitten..
Uitkijken geblazen vandaag...
#3
daar zijn ze toch al mee bezig om dat te verplichten?
volgens mij is het nu al als je een ongeluk maakt oid..
#4
Ik vind echt dat mensen verplicht op her-examen moeten bij een hoge leeftijd,mijn oma mag gewoon nog rijden maar dat is gewoon te gevaarlijk, ze kan haar nek niet goed bewegen en daarom niet eens in haar achteruitkijkspiegel kijken
#5
Is zeker geen verkeerd idee, maar ga dan niet alleen ouderen op her-examen gooien, maar gelijk iedereen. Er zitten sowieso wat gekken op de weg.
#6
nieuwe slogan !!!!
DENK AAN MIJN SNELHEID !!!!!
MATIG UW KINDER !!!!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.