Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTwee doden door bliksem in Vorden

Twee doden door bliksem in Vorden

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Twee doden door bliksem in Vorden 25-08-2006

VORDEN (ANP) - Tijdens een begrafenis vrijdag in het Achterhoekse Vorden zijn twee personen om het leven gekomen na een blikseminslag. Drie anderen raakten gewond.
Rond 15.00 uur sloeg de bliksem in op een kerkhof aan de Kerkhoflaan in Vorden. De slachtoffers stonden onder een boom waar de bliksem insloeg. Ze zijn lid van het plaatselijke muziekkorps en speelden op de begrafenis waar ongeveer honderd bezoekers aanwezig waren.
Een persoon overleed direct. Een ander werd eerst nog gereamineerd, maar overleed enige tijd later. De drie gewonden zijn naar een ziekehuis gebracht met onbekend letsel.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
triple funeral
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij is het ook beter om de dode niet te verstoren met een fanfare... :wave:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#4
STOM.... NOOIT een boom opzoeken tijdens een onweersbui!!!

Iedereen weet dat toch?!?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ironisch toch, prachtig :')
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#6
proton zei:
STOM.... NOOIT een boom opzoeken tijdens een onweersbui!!!

Iedereen weet dat toch?!?
Klik om te vergroten...

Inderdaad,maar achter een grafzerk kan je tegenwoordig ook al niet schuilen... :) :wave:

Vrouw overleden onder omgevallen grafsteen

Gepubliceerd op 25 augustus 2006, 10:16

brussel - Een dramatisch ongeluk op een kerkhof in het Belgische dorpje Kwaremont heeft een 49-jarige vrouw het leven gekost. Ze raakte bekneld tussen een omgevallen grafzerk en de kerkhofmuur.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerst een begrafenis en dan nog eens 2 doden, twas daar waarschijnlijk een heel triestige bedoeling... :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
De duivel is op aarde......
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
:confused: :openmouth:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
Waar inderdaad in Godsnaam een fanfare op een begrafenis.
Klik om te vergroten...

Ja; een DJ is veel praktischer.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
het gezegde is ook: van een begrafenis komt een begrafenis.
Blijkt toch maar weer waar te zijn.

Het is wel triest voor de mensen die het overkomt en die achterblijven.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waar inderdaad in Godsnaam een fanfare op een begrafenis.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je ziet dat toch veel in films dat er zo'n fanfare is.. en dan zo'n man met een vlag vooraan...Kzeg wel in films :wink:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#14
De overleden persoon zat in de fanfare, en al zn kennissen en vrienden hadden ook wel iets met die fanfare, vandaar dat ze die "opgetrommeld" hadden.

Als we nu eens naar de overlevenden de film "Final Destination" stuurden? :mrgreen:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#15
fun zei:
De overleden persoon zat in de fanfare, en al zn kennissen en vrienden hadden ook wel iets met die fanfare, vandaar dat ze die "opgetrommeld" hadden.

Als we nu eens naar de overlevenden de film "Final Destination" stuurden? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hahaha :mrgreen:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#16
wast ook, k woon in een dorp dichtbij en t was daar geen blije bedoeling de afgelopen dagen...1 van de overleden was ene leraar op een school daar. Vorig jaar zijn ze daar t schooljaar ook al begonnen met een overleden leerjaar... :openmouth:
bummer voor ze
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind het sneu van die mensen maar ook dom
ik leerde op de basisschool al 'Nooit tijdens onweer schuilen onder een boom en denk eraan!!!!'
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Desalniettemin behoorlijk rot voor de mensen die het allemaal moeten zien en meemaken..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."